Želje putnika, o kojima je Večernji list pisao prije nekoliko dana, konačno će se ostvariti. Prometni čepovi i gužve koji nastaju zbog radova na Jadranskom mostu gdje se mjesecima obnavljaju prijelazne naprave utjecale su i na javni gradski promet. ZET-ova autobusna linija 109 našla se pod velikim opterećenjem putnika koji su nam se žalili i od ZET-a tražili više autobusa na toj liniji, ali i ponovno uvođenje linija 607 koja je spajala Savski most i Sopot.
To će se i dogoditi od ponedjeljka, javlja ZET, jer zbog radova na obnovi pothodnika na Aveniji Dubrovnik ukidaju se tramvajska stajališta Savski gaj i Trnsko kako bi se ugradila dizala u te pothodnike, a sve bi trebalo biti gotovo na proljeće.
- Trasa linije 607 sa Savskog mosta vodi duž Avenije Dubrovnik, uz zaustavljanja na autobusnim stajalištima Savski gaj, Trnsko, Velesajam, MSU i Sopot (izlazno stajalište), te u povratku Središće, Sopot, MSU, Velesajam, Trnsko, Savski gaj do Savskog mosta - poručuju iz ZET-a te dodaju kako je vozni red dostupan na početnim i krajnjim stajalištima te web stranici.
Istovremeno, ukinut će se linija 615 koja je povezivala Savski most i Trnsko. Inače, brojni putnici sjetit će se spomenute linije 607 budući da je ona prometovala i prilikom izgradnje Remetinečkog rotora.
Što se tramvajskog prometa tiče, do ljeta će sedmica voziti do stajališta Arena Zagreb (ispod rotora) i pritom se neće zaustavljati u Savskom gaju i Trnskom dok traju radovi. S druge strane, linija 14 nastavlja voziti skraćeno s Mihaljevca do Savskog mosta. Dodajmo i kako je linija 109, o kojoj smo pisali, od ponedjeljka 16. siječnja dobila novi vozni red s više autobusa.
>> VIDEO: Neobjašnjiv potez vozača u Zagrebu: Prošao kroz crveno, stajao na raskrižju...