Ritam grada

Vožnja četiri u jedan – bolja nego na reklami za čišćenje

Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Vožnja četiri u jedan – bolja nego na reklami za čišćenje
29.04.2016.
u 17:00
Vožnja nije samo dolazak na odredište. To je i avantura u zabavnom parku, vremeplov u doba konjskih tramvaja, ali i lekcija koliko je život vrijedan.
Pogledaj originalni članak

Kašnjenja, loše organiziran vozni red, skupa karta... Popis razloga zašto su građani nezadovoljni uslugama ZET-a mogao bi se nastaviti sve do dna ove stranice. Iako nije baš sve tako negativno, priznajem da sam i sama donedavno bila među onima koji redovito imaju neku primjedbu. Ipak, tijekom prošlotjedne vožnje tramvajem promijenila sam mišljenje i shvatila da je ZET zapravo neshvaćen i ispred svoga vremena.

Čekala sam tramvaj na stanici u Zvonimirovoj. Iako ZET ima mnogo modernih vozila, iza ugla se pojavio sasvim drugi primjerak. Istina, ne razumijem se baš u vozila i znam da sigurno nije toliko star, ali činjenica je da se uz samo malo mašte može lako zamisliti kako je na prednji dio toga tramvaja spojena zaprega i kako prije tramvaja stižu konji koji ga vuku. Ipak, ovaj tramvaj vozio je sam i približavao se stanici. Evidentno je bilo koliko se muči pa su se svi koji su ga čekali i radi sebe i radi njega nadali da će uspjeti. Isti dojam ostavlja i njegova unutrašnjost. Lijepa je, drvene stolice su antikne, a to je danas ponovno u modi. Tramvaj je zapravo svjetsko vozilo u kojem je sve još napisano na njemačkom. Bilo bi u svakom slučaju korisno da negdje piše oprez jer su upravo oprez i sreća potrebni za pretrpjeti trešnju. I dok bi većina prigovarala tom primjerku tramvaja, ja sam shvatila da je ZET zapravo napredan. On, naime, svojim putnicima nudi više. Jer vožnja nije samo dolazak na odredište. To je i avantura u zabavnom parku, vremeplov u doba konjskih tramvaja, ali i lekcija koliko je život vrijedan. Četiri u jedan. Bolje nego u reklami za sredstvo za čišćenje!

Također, radi se i o uštedi. U Lisabonu je, primjerice, vožnja u legendarnom starom tramvaju broj 28 prava atrakcija, a vožnja u turističkom vozilu naplaćuje se dodatno. Dakle, ZET nama ne naplaćuje sramotno skupu kartu od 10 kuna za vožnju u tramvaju koji se raspada. ZET nama, zapravo, naplaćuje samo 10 kuna za vožnju rijetkim muzejskim primjerkom. Baš smo sretnici.•

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 9

Avatar Kokodrilo
Kokodrilo
22:32 29.04.2016.

Da su se svi ti koji su prigovarali kojim slucajem vozili u starom tramvaju u Beci, svi bi usklicali od odusevljenja. Ali Hrvati su zaheban narod i ekstremno dvolican i vjecito nesretan i namrgodjen. Zao mi ih je jer ne shvacaju da je zivot puno vise nego uporno raditi na stvaranju cira na zelucu...

RZ
rebel.zg
18:49 29.04.2016.

Bezveze. Uopce nisi ni smjesna ni super, ali dobro da i i tvom jadnom malom zivotu ima veselja

Avatar links
links
07:23 30.04.2016.

ostavi se pisanja!! bijedan pokušaj humora, pa šta ako je ostalo još par starih tranvaja?? ja bi ih sačuvao zauvijek, jedina zamjerka je preskupa karta za naše uvijete, sve ostalo je manje više ok, naravno što se tramvajskog dijela tiče!!