Ljudi vjeruju da se nenošena odjeća koja se vraća u trgovinu ponovno stavlja na police i pušta u prodaju, ali čini se da se to ne događa i u Victoria’s Secretu – popularnom lancu trgovina donjeg rublja. Taj brend uništava odjeću koja se vraća, u skladu s politikom kompanije, prenosi Daily Mail. Iako se ova praksa može opravdati jer je riječ o donjem rublju, mnogi kupci odmahuju glavama i ne slažu se s uništavanjem odjeće. Smatraju da bi, ako ništa drugo, trebala biti donirana siromašnima. No, stručnjaci se ne slažu, već kažu kako trgovci strahuju da će odbačena odjeća biti preprodana na crnom tržištu po nižoj cijeni, što može naštetiti imenu brenda. Politika uništavanja odjeće Victoria’s Secreta uslijedila je nakon skandala drugih brendova. Tako se i prošle godine pod paljbom našao H&M u New Yorku kada je studentica u kontejneru za smeće pronašla odbačenu odjeću.
Vraćeno brendirano donje rublje; u otpad umjesto siropmašnima
FOTO Pijanist Emil Vukov ispraćen na posljednji počinak, počast mu odao i premijer Plenković
Rusija je upravo doživjela najveći udarac do sada. Nije ga dobila na bojištu
Ovaj tjedan Ukrajina je zatvorila posljednji put koji je Rusiji omogućavao prodaju plina Europi preko njezina teritorija. Zatvaranje prekida važnu simboličku i financijsku vezu koja je i dalje povezivala Europu s Rusijom, smatra Telegraph
FOTO Motaj, motaj, dobar! Na livadu blizu Bjelovara istovarili MiG i helikopter Mi-24. Ali imaju dobar razlog
Bjelovar, točnije obližnja Kapela postala je bogatija za jedan dio hrvatske povijesti. Naime, zrakoplov MiG 21 BIS i helikopter Mil Mi-24 stigli su na svoje konačno odredište u Kapelu, ispod crkve Svete Marije Magdalene
Je li ovakva ambalaža put prema čišćoj budućnosti?
U svijetu koji se suočava s rastućim izazovima klimatskih promjena, briga o okolišu postala je ne samo odgovornost nego i ključni imperativ za tvrtke.
Stakleni stropovi i ljepljivi podovi: kako nevidljive prepreke koče napredak žena
Metafore poput "staklenog stropa", "ljepljivog poda" i "potrgane prečke" već su dugo prisutne u jeziku kada se govori o rodnoj neravnopravnosti u poslovnim strukturama.
Rizik preprodaje odjeće po nižoj cijeni nebi naravno nikakvu štetu nanio imenu brenda (učinak bi bio upravo suprotan, brend bi se popularizirao i među onima koji ga inače ne poznaju i nemaju mogućnosti upoznati), ali bi itekako naštetio PRIHODIMA brenda. Menageri razmišljaju: svaki poklonjeni ili preprodani proizvod jedan je manje prodani proizvod. I iz te perspektive ima logike: Bolje je vraćenu odjeću baciti i nekome drugome prodati drugi komad po visokoj cijeni koja će pokriti i novoprodani i onaj bačeni, nego potpomagati sekundarnu distribuciju koja nanosi izravnu štetu stopi novoprodanih proizvoda. S druge strane iz ljudske i socijalne perspektive riječ je samo o još jednoj ludosti kapitalizma - sistema koji nas porobljava i uništava na sve moguće načine. Pogotovo sad kad više nema alternativu u socijalizmu/komunizmu i kad se ubezobrazio do krajnjih granica podnošljivosti.