PRVO REKONSTRUKCIJA

Hoće li ovo biti prvi metri pruge od 2000.: Vukovarskom tramvajem do Trešnjevačkog trga

Foto: Borna Filić/PIXSELL
Križanje Savske i Vukovarske
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Križanje Savske i Vukovarske
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Trešnjevački trg
16.09.2019.
u 09:25
Planira se dodatni kolni trak s južne strane ceste, biciklistička staza, ali i proširenje parkirališta kod placa za 35 mjesta.
Pogledaj originalni članak

Prvo će napraviti dodatni kolni trak, proširiti parkiralište uz plac, a onda od Ulice Florijana Andrašeca do Trešnjevačkog trga “potegnuti” prugu. Požure li se s projektom, mogli bi to biti prvi metri pruge nakon 2000. godine, kad je ona stigla do Prečkog, ali zasad Grad tek traži tvrtku koja će napraviti glavni i izvedbeni projekt za rekonstrukciju Vukovarske na spomenutom dijelu.

Dva preduvjeta

Riječ je o nekih petstotinjak metara ceste. Ideja je, govore u gradskoj upravi, već napravljena, a sad se moraju riješiti papiri vrijedni oko 300 tisuća kuna, kako bi se dobila građevinska dozvola za radove. Oni će se odvijati u tri faze, pa će se tako u prvoj sagraditi dodatni kolni trak s južne strane Ulice grada Vukovara. Tamo će se smjestiti i novi južni nogostup te biciklistička staza, a izmjestit će se i dio instalacija komunalne infrastrukture. Nakon toga na red dolazi parkiralište kod Trešnjevačkog placa, koje će se proširiti za 35 parkirališnih mjesta. Treća je, pak, faza gradnja novog vodovoda.

– U konačnici to podrazumijeva rekonstrukciju prometnice tako da se formira njezin puni profil s tramvajskom prugom u sredini koridora u skladu sa zagrebačkim Generalnim urbanističkim planom – govore u Gradu, u kojem od onih koji će osmisliti projekt realizacije ove ideje traže da dostave građevinski i elektrotehnički projekt, ali i prometni elaborat te plan za privremenu prometnu regulaciju koja će vrijediti za vrijeme radova. Uskladit će se i semafori na potezu Andrašecova – Trešnjevački trg, a zašto se tramvajska pruga planira samo do Andrašecove, a ne, kako bi bilo logično, skroz do Savske da se može spojiti na postojeću, objasnili su nam u Gradskom uredu za promet.

Foto: Borna Filić/PIXSELL
Križanje Savske i Vukovarske

– Ovaj je projekt konkretno vezan uz projekt rekonstrukcije križanja Savske i Vukovarske, ali i produženja Šarengradske. Točnije, uz gradnju podvožnjaka istok-zapad na križanju Savske i Vukovarske te punog profila Šarengradske, kojim bi se povezao Jadranski most s Ulicom Florijana Andrašeca. Kad se ostvare ta dva preduvjeta, onda se mogu planirati i tračnice od Savske do Trešnjevačkog trga – pojasnili su nam u Uredu za promet, u kojem vremenski okvir za “stvaranje preduvjeta” nisu mogli dati. Donekle i razumljivo jer se, primjerice, samo o produžetku Šarengradske govori već gotovo dvadeset godina. Na Trešnjevci, pak, vijest o pruzi do placa, odnosno trga, razveselila je one koji pješače od Savske ili tramvajem idu okolnim putem.

“Trojkom” okolo

– Odlično, neka je naprave. Jedino na ovih petsto metara od Savske do Trešnjevačkog trga Vukovarskom ne prolazi tramvaj. Na istoku, gdje se nastavlja na Gospićku, prolaze tramvaji, a sad će i na zapadu do kraja, kako i treba biti – govori nam Srećko Filić, kojeg smo sreli upravo na tramvajskoj stanici u Savskoj. Čekao je “trojku” da ga odveze do Trešnjevačkog placa, ali okolnim putem, odnosno prvo Savskom pa kroz čitavu Tratinsku. Dobra je ideja tih petstotinjak metara nove pruge, “ubacio” se u razgovor Marko Pivarić, kojeg je zanimalo jedino kad će se te tračnice i realizirati.

– Stalno neki projekti i obećanja, a od toga svega na kraju ništa konkretno. Kaj nisu nedavno govorili i o tramvaju do zračne luke? Ja ga još nisam vidio – rekao je Marko Pivarić. Iz Grada, s druge strane, kažu kako za sve treba vremena. – Ne može se ništa preko noći, sad su nam prioritet semafori i njihovo usklađivanje na potezu od Andrašecove do Trešnjevačkog trga, a onda ćemo dalje. U svakom slučaju, napravit ćemo sve što se i planira – kazali su nam u gradskoj upravi.

Video - Putnike upozorio na kontrolu, tramvaj se odmah ispraznio

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 43

Avatar comandante
comandante
09:23 16.09.2019.

prva bi to bila pruga nakon 20-ak godina!!! Toliko o pametnim, promišljenim ulaganjima populističke olinjale lopine... važno je da su se žaruljice postavile da blješće i da su tu fontane da se zemljaci imaju gdje okupati....

ZO
Zooltan
10:06 16.09.2019.

Ta pruga je nepotrebna bolje napraviti još jednu fontanu

Avatar antimaterija
antimaterija
10:02 16.09.2019.

Nije li Bandić najmanje dvaput najavljivao izgradnju podzemne? U međuvremenu, nema ni podzemne ali ni osnovne gradske infrastrukture, bilo da je riječ o kvalitetnim cestama, barem još dva mosta preko Save a grad nije ni pokušao urediti kvalitetnu i sigurnu gradsku biciklističku mrežu kojom bi se dao značajan doprinos smanjenju prometa u centru gradu. I dok manijakalno gradi fontane i uništava gradske trgove, besmrtnost bi mu sasvim sigurno osigurale 2 cijevi podzemne, što se posve realno može izvesti zajedničkom investicijom velikih banaka, snažnih investitora izvana (recimo Kinezi), sredstvima Europskih fondova i samo malim dijelom grada i države uz koncesiju privatnih investitora na 50g, slabo je opravdanje da se Zagreb nalazi na lošem tlu, naime brojni gradovi sa podzemnom imaju i daleko teže i lošije tlo ali i gustu mrežu podzemnih tunela.