Degustacije vina često su rezervirane za stariju publiku, iskusnog nepca i visokih eno-kriterija. Kako bi se ta stigma skinula te se mlađoj, urbanoj generaciji ljudi približila kultura i ispijanje vina kao životni stil, u Hrvatskoj se odnedavno održavaju "Wine jamovi".
Radi se o, kako kažu organizatori, marketinško-komunikacijsko-kulturološkoj platformi koja je ranije pokrenuta u Beogradu, a kojoj je cilj da bude opuštenija i inovativnija u prezentaciji vina nego što je to uobičajeno na sličnim događanjima. Cilj je, objašnjavaju, postojećoj vinskoj publici priključiti nove "snage" i odvratiti ih od ideje da su vinski festivali samo za dobre poznavatelje.
Drugi po redu "Wine jam", s predznakom božićni, bit će upriličen u subotu (14. prosinca) u ležernoj atmosferi Rougemarine bara u Zagrebu od 17 do 22 sata.
Izlaže 15-ak vinara
U cijenu od 75 kuna uključena je neograničena degustacija vina koja će predstavljati 15-ak vinara iz Hrvatske, Srbije i Slovenije (Roxanich, Trapan, Galić, Misal, Korta Katarina, VK, Franković, Zdjelarević, Vino Budimir, Vinarija Zvonko Bogdan, Ščurek, Bjana, Joannes Protner, Kocijančič Zanut), a prilaže se još i kaucija za čaše od 25 kuna.
Kako bi sve bilo urbano, za glazbenu podlogu bit će zadužen poznati DJ Eddy Ramich.