Grupiranje zagrebačkih taksista

'Za nekoliko lipa uštede nema razloga da se građani voze Uberom'

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Mico Kuzmanovic, sef nove taxi sluzbe Zebra taxi
06.07.2013., Zagreb - Tvrtka Eko taksi jedina u ponudi taksi trzista ima hibridne automobile te su usredotoceni na ocuvanje okolisa.Photo: Slavko Midzor/PIXSELL
27.02.2014., Zagreb, hotel Sheraton - Sportski direktor FC Barcelone Raul Sanllehi i Zoran Mamic izlaze is hotela Sheraton gdje su obavili razgovor o prelasku Alena Halilovica u Barcelonu. Na sastanku je bio i Zdravko Mamic kojeg je ispred hotela pokupio
22.10.2015., Zagreb - Uber, mobilna aplikacija za poziv taksi sluzbi koja uvijek ima u blizini raspolozivo vozilo za prijevoz putnika. Nakon visemjesecnih najava Uber zapocinje s poslovanje 22. listopada u podne. Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL
25.10.2015.
u 13:30
Vlasnik pokus Taxi zebre testira aplikaciju, ako se pokaže isplativom, prelazi na nju
Pogledaj originalni članak

Zagrebački taksisti samo su naoko šutke dopustili ulazak Ubera na tržište koje smatraju svojim. Već za ponedjeljak dogovorili su sastanak u gradskom Uredu za promet na kojem očekuju i gradonačelnika, a svoje kolege prijavljivali su i inspekciji rada.

Neka plate davanja

– Strašno je da se jednima dopušta da voze bez taksimetra, u bilo kakvim vozilima i bez izdavanja računa, dok se nama sve to uvjetuje, pa čak i to da vozila moraju biti bijele boje – kazao je Ivan Pilko, potpredsjednik udruženja Radio taxi Zagreb koje okuplja 1100 vozača. Dodao je da bi Uber za sada smjeli koristiti samo vozači koji imaju koncesiju Grada Zagreba, no da to baš i nije tako.

– Postoji oko 150 taksista koji nisu u udruženjima, no oni imaju više cijene pa teško da će prijeći na Uber. Na žalost, već imamo vozače iz drugih gradova i ilegalce bez koncesija koji voze Uber i smatramo da nadležna inspekcija mora napraviti reda – istaknuo je Pilko. Sličan stav ima i Vjekoslav Marjanović, vlasnik Eko taxija.

– Svi koji se bavimo istim poslom trebali bismo imati i jednake uvjete. Ovdje je riječ o nelojalnoj konkurenciji koja nema ni sjedište ni davanja kao mi – kazao je Marjanović. Svi su složni da im Uber za sada ne predstavlja opasnost, no da dugoročno, ako se ne bude držao zakona, može donijeti kaos na tržište. Tako Petar Dragić, direktor Cammea Zagreb, smatra da korisnici nemaju razloga za nekoliko lipa bježati kod nepouzdanih vozača jer kod njih imaju sigurnu i jednako dostupnu uslugu.

Za razliku od velikih igrača, vlasnik Taxi Zebre Mići Kuzmanović, koji ima nekoliko vozača, krenuo je u testiranje Ubera.

Manja zarada nego prije

– Ako bude bolje, sva će vozila prijeći na Uber, no trebamo prvo vidjeti kako ide. Prvi sam dan imao 15-ak vožnji i osjeti se da je zarada slabija, no ako se to nadoknadi većem brojem vožnji, isplatit će se – kazao je Kuzmanović. Dodao je da su svi putnici bili oduševljeni novom uslugom jer ne plaćaju gotovinom i nitko ih 'ne mulja'.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.