Sapuni s točkicama

Za svaki sapun treba nam tri sata, a kupci ga mogu i dizajnirati

15.12.2017.
u 22:09
Sfera Visia zasad broji četiri zaposlene osobe koje su prije početka rada prošle edukativno-rehabilitacijski program za izradu sapuna
Pogledaj originalni članak

Na tržištu rada prisutnost slijepih i slabovidnih osoba, kao marginalne skupine u društvu, iznimno je mala i gotovo zanemariva. Upravo stoga, Udruga slijepih Zagreb zajedno sa zadrugom Martinov plašt pokrenula je projekt “Sapuni s točkicama” s ciljem poboljšanja kvalitete života i zapošljivosti slijepih i slabovidnih osoba kroz ekološki osviješten poduzetnički poduhvat. Projekt se realizira kroz tvrtku Sfera Visia, osnovanu od Udruge slijepih Zagreb, a izgradnja i adaptacija proizvodnog pogona tvrtke jučer je završena.

Tržište prepoznaje kvalitetu

Sfera Visia zasad broji četiri zaposlene osobe koje su prije početka rada prošle edukativno-rehabilitacijski program za izradu sapuna. Sapune proizvedene u Sferi Visiji posebnim čine kako činjenica da su nastali od reciklirane sirovine, tako i riječi ili poruke koje ih krase, a koje su napisane na Brailleovu pismu zbog čega su sapuni i dobili ime.

– Sam proces proizvodnje je jednostavan, ali ipak zahtijeva vježbu i trud. Za izradu sapuna potrebno je izdvojiti otprilike tri sata – rekla je Kristina Milić Zhang, jedna od zaposlenica. Reakcije kupaca su itekako pozitivne, a osim prepoznatiljivih Suvenir sapuna, najtraženiji su personalizirani koji kupci imaju priliku dizajnirati sami.

Planovi za budućnost

Ideja za poslovanje ne nedostaje.

– Kako bismo poboljšali poslovanje, osim razmjene ideja s drugim udrugama, u planu za iduću godinu nam je i proizvodnja tekućih sapuna gdje bismo zaposlili još dvije osobe – istaknuo je Goran Denis Tomašković, voditelj projekta i izvršni direktor Udruge slijepih Zagreb te dodao kako se nada da će ovaj projekt biti poticaj i drugima da uključe slijepe i slabovidne osobe u svoj radni tim.

Pogledajte i video Ovako će izgledati rekonstruirani zagrebački rotor

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.