Vrhunac sniženja zahvatio je zagrebačke trgovine pa cijene, koje padaju i do 70 posto, u trošak bacaju i one koji su planirali štedjeti nakon povratka s godišnjeg odmora.
Trgovci su izvadili sve što im je ostalo u skladištu, a zadnji val sniženja traje do kraja mjeseca. Sad očekuju najveću navalu, nakon Velike Gospe, a iako je ponuda siromašnija nego što je bila s obzirom na to da su sniženja počela 1. srpnja, dobrih komada još se može pronaći. Potvrđuje to i Ana Karadžole, jedna od najpoznatijih modnih blogerica, ljubiteljica minimalizma, sportskog i casual stila. Nešto što je prije šest godina počelo sasvim slučajno danas je velik dio njezina života, a Psychocouture jedan je od glavnih izvora informacija ljubiteljicama mode. Uskoro povjesničarka umjetnosti i kroatistica (upravo piše diplomske radove), otkrila nam je kako šopingirati.
Važna “inspekcija” ormara
– Najvažnije je prije odlaska u kupnju pregledati ormar i vidjeti što vam nedostaje u garderobi, s obzirom na stil, boju itd. Ja obično onda pregledam sve dućane, a tek onda odlučim što ću kupiti – kaže Ana Karadžole, dodajući da su tri stvari koje se isplati kupiti na sniženjima: kožnata jakna, dobar vuneni kaput i kvalitetne kožnate čizme. Velika sniženja omogućuju da se i tzv. high street brandovi kupe za prihvatljivu cijenu pa se, primjerice, haljina talijanskog dizajnera Silviana Heacha može umjesto za 1479 nabaviti za 739,50 kuna u trgovini XYZ.
– Toliko košta haljina i u Mangu – kaže A. Karadžole dodajući da su trenutačno jako popularne espadrile, traper-jakne, tzv. bucket-torbe u obliku vreće, ali i bijele kožnate tenisice, koje nose i žene i muškarci. A pronašli smo muške Trusardi tenisice koje su s 1029 kuna snižene na 720.
– Jedni kupe čim krenu sniženja, kad cijena padne 30 posto, a drugi mjesec dana obilaze trgovine i pregledavaju, pikiraju neki predmet kako bi ga “uhvatili” kad krenu najveća sniženja – kaže Danijela Lončarić iz XYZ-a dodajući kako se sada traperice brojnih svjetskih modnih brendova, od Marc Jacobsa, Napapijrija, Michel Korsa, Armanija, Burberryja, Cavallija do Moschina, mogu pronaći za 400 kuna. Kao dobar komad na popustu Ana Karadžole odabrala je i hoodie britansko-japanskog brenda Superdry u trgovini Fashion&Friends. S prvotnih 630 kuna snižen je na 378.
– Ovakva topla majica idealna je za urbane mlade dečke za rujan, kada su večeri već prohladne, ili u zimi za ispod jakne – objašnjava. Za djevojke, dodaje, idealna za ljetne dane u odlasku jest čipkasta haljinica narančaste boje marke Liu Jo, koja je u istom dućanu s 1300 snižena na 399 kuna. No cijene mogu biti i niže, a još se mogu pronaći i predmeti u raznim veličinama. A ima i pregršt uzoraka i boja. Hit su pastelne, koje se mogu dobro uklopiti i razbiti tamne kombinacije jesenskih, ali i zimskih odjevnih predmeta, a nose se i ženske fine hlače cigaret kroja s uzorcima.
I za ljeto i za jesen
– Ljeti pašu na sandale, a na jesen se mogu kombinirati s gležnjačama – kaže Ana Karadžole kojoj je u trgovini Reserved za oko odmah zapeo i kaputić pastelnoružičaste boje, koji je odlučila iskombinirati sa žutom haljinom, plavo-žutim sandalama i žutom torbicom. Ne zvuči “pasent”, zar ne? No kad ih je odjenula, izgledalo je kao da su ovi komadi stvoreni jedni za druge. Cijela kombinacija stoji 476 kuna (kaput 149, haljina 99, sandale 179 i torbica 49 kuna). Za toliko se novca, eto, možete odjenuti od glave do pete. A muškarci, stanu li u manje konfekcijske brojeve, mogu pronaći i cijelo odijelo po prilično prihvatljivoj cijeni.
– Uspio sam u H&M-u ubosti maslinastozeleno odijelo za 200 kuna. Sako stoji 150, a hlače 50 kuna – pohvalio se zadovoljan izborom Zagrepčanin Marin, koji je iz trgovačkog centra Arena kući otišao punih vrećica.
ma koja snizenja mos milit, bio jucer i city centru sve patka do patke kao do 70% a ono tranu štanga laž laž laž, odiet van pa što su sniženja a ne naši seratori u dučanima