Holistički pristup, poticanje cjelovitog razvoja djeteta, konstruktivizam – stvaranje poticajnog okrzuženja koje djetetu omogućuje slobodan izbor usklađen s njegovim sposobnostima, interesima i mogućnostima, glavna su teorijska polazišta koja će se primjenjivati u 10- satnom dnevnom programu za najmlađe u židovskom vrtiću i jaslicama Davidove zvjezdice.
Vrtić je u osnivanju i trebao bi dobiti prostor u sklopu židovske škole na Svačićevom trgu. Na službenim stranicama Zajednice piše kako će djeca moći koristiti mnoštvo različitih materijala koji podupiru proces njihova prirodnog učenja. Materijali su smješteni u centre aktivnosti koji, poticajno opremljeni, potiču istraživačke aktivnosti djece i njihovu simboličku igru.
\"Želimo da naš vrtić bude mjesto radosnog življenja i učenja djece i odraslih. Nastojimo pripremiti bogato i poticajno prostorno-materijalno okruženje, u kojem dijete ima priliku kontinuirano učiti čineći i tako razvijati svoje kompetencije. U našem vrtiću djeca mogu koristiti mnoštvo različitih materijala koji podupiru proces njihova prirodnog učenja. Materijali su smješteni u centre aktivnosti koji, poticajno opremljeni, potiču istraživačke aktivnosti djece i njihovu simboličku igru. Podupiremo dječju autonomiju, samoorganizirane i samoinicirane aktivnosti, slobodan odabir aktivnosti i suigrača (različiti centri aktivnosti, interakcija djeteta kroz prostor, otvorena vrata, igra i učenje u malim skupinama, druženje djece različite dobi i kompetencija…).\", navodi se na stranicama židovske vjerske zajednice Bet Israel.
U tijeku su predbilježbe za vrtićko mjesto, a sve informacijemogu se dobiti od ravnatelja Osnovne škole Lauder – Hugo Kon, Marijana Madunića.