Prometna nesreća

Zagreb: Sudarili se ZET-ov autobus i dva automobila

Foto: Anto Magzan/PIXSELL
sudar, bus (1)
Foto: Anto Magzan/PIXSELL
sudar, bus (1)
Foto: Anto Magzan/PIXSELL
sudar, bus (1)
Foto: Anto Magzan/PIXSELL
sudar, bus (1)
Foto: Anto Magzan/PIXSELL
sudar, bus (1)
18.10.2010.
u 19:44
Ozlijeđenih u nesreći nije bilo, a nakon policijskog očevida utvrdit će se materijalna šteta.
Pogledaj originalni članak

ZAGREB – Na križanju Oporovečke ulice i Aleje Blaža Jurišića u Dubravi večeras se dogodila prometna nesreća u kojoj su se sudarili ZET-ov autobus i dva osobna automobila.

Kako kažu iz PU zagrebačke, dojavu o nesreći zaprimili su malo prije 19 sati, nakon čega je promet kroz Oporovečku i Aleju Blaža Jurišića neko vrijeme bio blokiran za sav promet.

Ozlijeđenih u nesreći nije bilo, a nakon policijskog očevida utvrdit će se materijalna šteta te odgovornost sudionika nesreće.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

OB
-obrisani-
23:29 18.10.2010.

Prezentiram vam novu socijalnu mrežu People String koja je na pravom putu da po broju clanova pretekne do sada neprikosnoveni Facebook. To joj polazi za rukom iz razloga što People String 70% svojih prihoda dijeli svojim korisnicima. Korištenje ove mreže je potpuno besplatno, na njoj možete raditi sve što i na Facebooku, a uz to još i zaradivati novac. Kratak tutorijal o mreži: www.youtube.com/watch?v=rVvIjB_x8ik Direktan link za registraciju: http://www.peoplestring.com/?f=badblueboys

Avatar ivek
ivek
07:36 19.10.2010.

triba zabranit grackom prometu da obraca .. u Zagrebu njure kao munja sa autima.. i njije cudo da gine maldez

VI
Vito
08:35 19.10.2010.

Zagreb: Sudarili se ZET-ov autobus i dva automobila Krivac je ZET-ov vozač. Nije poštovao prednost skupocjenog provatnog vozila osobe koja pošteno plaća porez u Hratskoj. Za razliku od ZET-a koji je veliki gubitaš i na ovakav način pokušava dobiti neke novce od osiguravajućeg društva. A možda je krivac banka, vlasnica ZET-ovig autobusa. Treba zabraniti ZET i sve prepustiti taxistima. Oni i tako naplaćuju 2,5 kune 300 metara, koliko ima između dvije tramvajske stanice. Riješili bismo se gubitaša i stvaralaca prometnih gradskih gužvi jednim potezom.