35. Virtuoso Travel Week

Turistička ponuda metropole predstavljena u Las Vegasu: 'SAD nam je najvažnija daleko tržište'

Foto: Turistička zajednica grada Zagreba
Foto: Turistička zajednica grada Zagreba
Foto: Turistička zajednica grada Zagreba
Foto: Turistička zajednica grada Zagreba
19.08.2023.
u 13:45
Prognoze za 2024. su vrlo optimistične te uključuju i rast s tržišta Latinske Amerike i Azije koje sve više pokazuje interes za hrvatskom prijestolnicom i okruženjem, istaknula je direktorica gradske Turističke zajednice, Martina Bienenfeld
Pogledaj originalni članak

Turistička zajednica grada Zagreba (TZGZ) sudjeluje je na još jednom Virtuoso Travel Weeku koji se održava od 12. do 18. kolovoza u Las Vegasu. Riječ je o najvažnijem globalnom događaju u industriji putovanja koje se održava po 35. put, a ove godine sudjeluje više od 5.000 vrhunskih turističkih tvrtki i najutjecajnijih turističkih agencija te savjetnika u industriji iz 105 zemalja, uživo i virtualno.

– Tržište SAD-a naše je najvažnije daleko tržište na kojem sustavno provodimo promociju Zagreba zadnjih nekoliko godina. Interes za Zagreb je izuzetan, a to potvrđuju i rezultati dosadašnjeg dijela godine prema kojima su gosti iz SAD-a prvi po ostvarenim noćenjima, među stranim gostima. Naime, s više od 110.000 noćenja Amerikanci su ostvarili porast od 27 posto u odnosu na 2022. godinu, što je i najveći postotni porast u usporedbi s našim drugim emitivnim tržištima. Potencijali daljnjeg rasta su vrlo veliki, a uspjeh dosadašnjih napora i dugogodišnje suradnje TZGZ-a s Virtuosom pokazuju impresivni rezultati – povećanje prometa mreže Virtuoso sa 938.300,00 US$ u 2019. godini na 1,2 milijuna US$ u ovoj godini s tržišta Sjeverne Amerike i Australije. Prognoze za 2024. su vrlo optimistične te uključuju i rast s tržišta Latinske Amerike i Azije koje sve više pokazuje interes za hrvatskom prijestolnicom i okruženjem – istaknula je direktorica gradske Turističke zajednice, Martina Bienenfeld koja je u Las Vegasu održala niz sastanaka predstavljajući turističku ponudu metropole. 

VEZANI ČLANCI: 

Prilikom otvaranja, uvodnom govoru predsjednika i izvršnog direktora Virtuosa, Matthewu Upchurchu, pridružio se i izvršni potpredsjednik Virtuosa, David Kolner koji je prezentirao rezultate prodaje Virtuosa koja je za period od siječnja do lipnja, premašila prodaju za 37 posto u odnosu na isti period 2022. godine, a u donosu na 2019. za čak 56 posto. Istaknuo je i sjajne rezultate bukinga za 2024. i 2025. koji je već porastao za više od 107 posto u odnosu na 2019. godinu.

Svake godine Virtuoso unapređuje načine za povezivanje sudionika u mreži i povećanje učinkovitosti sedmodnevnog okupljanja. Tako su ostali važniji događaji tjedna uključivali ručak „Under One Sky“ s prezentacijom rezultata „Virtuoso Impact Report, Sustainable Travel-2023“, zatim cjelodnevne sesije Globetrottinga, kao i Partner Lounge za sastanke te Cafe Cruise. 

VEZANI ČLANCI: 

Virtuoso Travel Week je kroz tjedan dana profesionalnog razvoja, upoznavanja s najnovijim trendovima luksuznih putovanja, brojne sastanke s partnerima i poticanje prodaje destinacije ispunio očekivanja te omogućio promociju Zagreba i Hrvatske globalno.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

PE
Pendrek57
18:08 19.08.2023.

Kaj in budete ponudili razrusen grad s isaranim fasadama? AhaHahaJahahaha