Ugovor na neodređeno

Zagrebačka uprava zapošljava fotokopirača!

Foto: Kristina Štedul-Fabac/PIXSELL
Zagrebačka uprava zapošljava fotokopirača!
26.11.2013.
u 17:09
Gradski ured za opću upravu Grada Zagreba objavio je prije desetak dana zanimljiv oglas za posao u kojem su tražili "fotokopirača/fotokopiračicu" koji će obavljati poslove fotokopiranja.
Pogledaj originalni članak

Gradski ured za opću upravu Grada Zagreba objavio je prije desetak dana zanimljiv oglas za posao u kojem su tražili "fotokopirača/fotokopiračicu" koji će obavljati poslove fotokopiranja.

Na žalost za one koji su nezaposleni i koji bi željeli raditi kao fotokopirači u gradskoj upravi, rok za prijavu na ovaj natječaj je već završio. Uz fotokopiranja, osoba koja će biti zaposlena na ovom poslu će morati još k tome i voditi evidenciju o materijalu, raditi na strojevima za rezanje, spiralni i topli uvez te će voditi brigu o čistoći stojeva na kojima radi, otklanjati manje zastoje, brinuti se o redovnim servisima fotokopirnih strojeva i obavljati "druge poslove".

Nakon probnog roka ugovor na neodređeno

Osnovna plaća će mu biti "umnožak koeficijenta složenosti poslova radnog mjesta – 1,15 i osnovice za izračun plaće u visini od 4.602,00 kn bruto, uvećan za 0,5% za svaku navršenu godinu radnog staža", stoji na službenim stranicama Grada Zagreba. Na ovaj natječaj za "fotokopirača ili fotokopiračicu" mogle su se javiti samo osobe koje su imale srednju stručnu spremu grafičke ili tehničke struke te poznaju rad na računalu. Nakon obveznog probnog roka  od tri mjeseca, fotokopirač u Gradskoj upravi će dobiti ugovor na neodređeno vrijeme.

Natječaj je u Narodnim novinama objavljen 13. studenog, a rok za prijave je bio osam dana, tako da više nemate šansu postati fotokopirač u gradskoj upravi. 

>>Proračun veći, no Zagrepčane čeka rezanje troškova

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 7

FR
frabrne
19:40 26.11.2013.

Ima još toga zanimljivoga u samom oglasu, citiram dio oglasa "fotokopirač/fotokopiračica u Pododsjeku za poslove fotokopiranja Odsjeka za tiskarske poslove u Službi za poslove pružanja usluga Sektora za uredsko poslovanje i poslove pružanja usluga" a poznavajući naćin poslovanja u državnim službama vrlo vjerojatno da "Pododsjek za poslove fotokopiranja" ima svog voditelja, "Odsjek za tiskarske poslove" svog voditelja , "Služba za poslove pružanja usluga" svog voditelja , dok "Sektor za uredsko poslovanje i poslove pružanja usluga" ima pomočnika pročelnika (provjereno na netu). sve u svemu mali miljun nepotrebnih šefova (osim naravno i običnih radnih mjesta).

ST
stefj
19:00 26.11.2013.

Eh, kad sam pisao pred neku godinu da u hrpi državnih, javnih i lokalnih ureda postoji zanimanje "Referent za fotokopiranje" onda su me neki na forumu napadali. Evo sad i dokaza, novinari su uspjeli "uhvatiti" jedan takav natječaj. No, nije to sve, refererenata za slične poslove ima hrpa, bilo bi jako interesantno kada bi novinari malo istražili i popisali takve poslove.

Avatar helada
helada
22:56 26.11.2013.

Što je tu novo ili začuđujuće? Bandić je uvijek zapošljavao "svoje" ljude pod svojim uvjetima tamo gdje je htio i kako je htio i kad je htio. Kriteriji nikad nisu bili stručnost i izvrsnost, nego samo poslušnost. Čudimo se namještenom natječaju za fotokopirača? Pa na direktorska mjesta u Holdingu postavio je ljude upitna morala i poslovnih sposobnosti,sve svoje dobre stare poznanike i "suradnike", dok ih se stotine s diplomama, raznim iskustvima, javilo na iste natječaje - ali, budimo realni, navedeni nisu nikada imali ni najmanju šansu proći na tim natječajima. Revanšistički, znajući koliko je tašt i osvetoljubiv, u bliskoj će budućnosti, pod krinkom pretvaranja podružnica Holdinga u trgovačka društva, a provodeći "novu sistematizaciju radnih mjesta", vjerojatno posmicati sve svoje političke neistomišljenike, sve koji odbijaju potpunu poslušnost i rad izvan zakona, bez poštivanja procedura, propisa, koji je toliko tipičan za njega. Bavimo se ovdje "fotokopiračem", a to je doista sitnica s onime što se trenutno zbiva u gradu i u Holdingu i prema onome što nas u budućnosti čeka...