Gradski ured za opću upravu Grada Zagreba objavio je prije desetak dana zanimljiv oglas za posao u kojem su tražili "fotokopirača/fotokopiračicu" koji će obavljati poslove fotokopiranja.
Na žalost za one koji su nezaposleni i koji bi željeli raditi kao fotokopirači u gradskoj upravi, rok za prijavu na ovaj natječaj je već završio. Uz fotokopiranja, osoba koja će biti zaposlena na ovom poslu će morati još k tome i voditi evidenciju o materijalu, raditi na strojevima za rezanje, spiralni i topli uvez te će voditi brigu o čistoći stojeva na kojima radi, otklanjati manje zastoje, brinuti se o redovnim servisima fotokopirnih strojeva i obavljati "druge poslove".
Nakon probnog roka ugovor na neodređeno
Osnovna plaća će mu biti "umnožak koeficijenta složenosti poslova radnog mjesta – 1,15 i osnovice za izračun plaće u visini od 4.602,00 kn bruto, uvećan za 0,5% za svaku navršenu godinu radnog staža", stoji na službenim stranicama Grada Zagreba. Na ovaj natječaj za "fotokopirača ili fotokopiračicu" mogle su se javiti samo osobe koje su imale srednju stručnu spremu grafičke ili tehničke struke te poznaju rad na računalu. Nakon obveznog probnog roka od tri mjeseca, fotokopirač u Gradskoj upravi će dobiti ugovor na neodređeno vrijeme.
Natječaj je u Narodnim novinama objavljen 13. studenog, a rok za prijave je bio osam dana, tako da više nemate šansu postati fotokopirač u gradskoj upravi.
Ima još toga zanimljivoga u samom oglasu, citiram dio oglasa "fotokopirač/fotokopiračica u Pododsjeku za poslove fotokopiranja Odsjeka za tiskarske poslove u Službi za poslove pružanja usluga Sektora za uredsko poslovanje i poslove pružanja usluga" a poznavajući naćin poslovanja u državnim službama vrlo vjerojatno da "Pododsjek za poslove fotokopiranja" ima svog voditelja, "Odsjek za tiskarske poslove" svog voditelja , "Služba za poslove pružanja usluga" svog voditelja , dok "Sektor za uredsko poslovanje i poslove pružanja usluga" ima pomočnika pročelnika (provjereno na netu). sve u svemu mali miljun nepotrebnih šefova (osim naravno i običnih radnih mjesta).