Drugačija kampanja za restoran

Zagrebački La Štruk svoje nove plakate umjesto hrani posvetio zagrebačkoj tradiciji

Foto: Sanjin Kaštelan
Zagrebački La Štruk svoje nove plakate umjesto hrani posvetio zagrebačkoj tradiciji
28.12.2021.
u 05:31
Prije sedam godina otvoren je La Štruk, jedini restoran u metropoli u kojem se može pojesti samo i isključivo lokalno tradicijsko jelo - štrukle
Pogledaj originalni članak

Bez sumnje, u navali burgera, kebaba, roštilja i ostalih mesnih delicija, sve je teže pronaći nešto od tradicionalne kuhinje sjeverozapadne Hrvatske. Štrukle su sigurno jedno od takvih jela, imaju čak i svehrvatski karakter jer ih možete pronaći i u drugim dijelovima naše zemlje, no razlike postoje u pripremi. U La Štruku, otvorenom prije sedam godina u Skalinskoj ulici, poslužit će vam moderniziranu verziju zagorskih štrukli u duhu metropole a s jasnim tradicijskim obilježjima, zapečene, dakle, ali različitih nadjeva. Danas već ima nekoliko restorana u metropoli koji će vam ponuditi slično jelo, no niti jedan nije štruklima i sasvim posvećen.

Foto: Sanjin Kaštelan

Vrlo je brzo La Štruk postao međunarodno poznat i omiljen među brojnim turistima koji dolaze u Zagreb. Došlo je vrijeme i za novu kampanju za ovaj popularni zagrebački restoran. No, umjesto da njihove nove plakate krase prizori hrane, odnosno štrukli, odlučili su se za nešto drugo. La Štruk se kroz bajkovite plakate odlučio odati počast tradiciji zagorsko zagrebačkog područja, kao što su drveni zagorski konj, licitarsko srce, šestinski kišobran, ali sve prikazano u suvremenom duhu. Autor fotografija je Sanjin Kaštelan, a ispred kamere se u raznolikim zahtjevnim ulogama odlično snašla Claudia Antičević, poznati hrvatski model sa svjetskom karijerom. Kreativni produkcijski tim su upotpunili Ana Toto (kostimi), Tatjana Tomšić (make-up i frizura), Jurica Ester (glavni producent), Saša Perić (art director) te Igor Mladinović kao autor ideje i kreativni direktor.

Foto: Sanjin Kaštelan

- La Štruk je od samog početka imao tu neku priču tradicije s modernim tvistom pa je logično bilo to prenijeti i na plakate. Ovo je neka vrsta hommage-a tradicijskim suvenirima ovog podneblja jer i La Štruk svoj uspjeh može zahvaliti upravo toj tradiciji. Baš kao što se i u Oceanovih 11 okupi najbolja ekipa kojoj se vjeruje, tako je ovo bilo 'mojih 6', vrhunski profesionalci, ali prije svega bliski ljudi čiji angažman i trud se teško može platiti novcem. Vjerujem da se ta strast i posvećenost osjeti i kroz vizuale, kaže Igor Mladinović. Osim plakata, ovi vizuali će se uskoro naći i na receptima koje će La Štruk u obliku suvenira ponuditi svojim gostima, kako bi dio priče iz zagrebačke Skalinske ulice mogli ponijeti sa sobom.

Foto: Sanjin Kaštelan

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

V0
Vlaskoulicanec3.0
09:18 28.12.2021.

Zašto ne piše nad ovim "promotivni članak"?