Velike gužve mogu se očekivati za vikend i sljedeći tjedan na gradskim prometnicama. Ljetni radovi na samom su vrhuncu, a Zagrepčani se u sve većem broju vraćaju s godišnjih odmora. Najproblematičnije će biti na Vukovarskoj gdje će se do ponedjeljka ujutro rekonstruirati sjeverni kolnik križanja Vukovarske i Ulice Hrvatske bratske zajednice te Vukovarske i Miramarske ceste.
Vožnja preko Slavonske
– Neće se moći prolaziti križanjem niti sjevernim kolnikom Vukovarske od Držićeve. U ponedjeljak ujutro ćemo otvoriti križanje te Vukovarsku od Držićeve do Miramarske – kazali su iz Zagrebačkih cesta. Pojasnili su da se vozači preusmjeravaju na Slavonsku, Držićevu i Savsku prema zapadu ili centru grada. Od ponedjeljka će obnavljati i preostali dio sjevernog kolnika Vukovarske od Miramarske do Savske, a radovi će trajati do subote 29. kolovoza ujutro kada će taj dio ulice biti zatvoren.
U tijeku su i radovi u Vlaškoj gdje se obnavljaju tračnice u smjeru centra zbog čega su se preko tjedna stvarale velike gužve.
– Signalizacija je postavljena prekasno i loše pa gužvu i čekanje u koloni jednostavno nismo mogli izbjeći. Trebalo je vozače upozoravati već na zelenom valu da izbjegavaju Vlašku – požalio nam se jedan od brojnih vozača koje su radovi zatekli.
Obnova pruge u smjeru zapada trebala bi biti završena u nedjelju u 15 sati kada će započeti obnova posljednjeg dijela tračnica u Vlaškoj, u smjeru istoka, od Draškovićeve ulice do Iblerova trga. Zbog toga se neće moći prometovati iz stare Vlaške prema istoku pa će se vozače preusmjeravati na Šoštarićevu, Ribnjak, Grškovićevu, Voćarsku te Vončininu prema Vlaškoj.
Ilicom samo usporeno
Jučer je započela i rekonstrukcija tramvajske pruge na križanju Zvonimirove i Šubićeve ulice, što traje do srijede. Zauzimat će se dio kolnika, promet će se odvijati suženo po preostalom dijelu, a bit će onemogućeno skretanje iz Zvonimirove u Šubićevu ulicu, smjer zapad-sjever. Radovi će se danas i sutra te u ponedjeljak odvijati i na Ilici, na dijelu od Zagrebačke do Kustošijanske ulice gdje će se voziti suženo po preostalom dijelu kolnikom. Zanimljivo je da je riječ o dijelu ceste koja je u cijelosti asfaltirana prije mjesec dana, no asfalt se naknadno ulegnuo. Iz Zagrebačkih cesta su pojasnili da je ulegnuće nastalo jer je tamo HEP mijenjao kablove pa je na sjevernom kolničkom traku (smjer zapad) na oko deset metara od raskrižja Ilice i Zagrebačke ceste te na južnom traku kod Trga siječanjskih žrtava 45 naknadno došlo do slijeganja asfalta.
– Komisijskim pregledom utvrđeno je da navedena tvrtka mora izvršiti sanaciju pa će ZG ceste već u nedjelju krenuti s asfaltiranjem – kazali su u Cestama.
Nisam primijetio neke ozbiljnije radove za 6-7 milijardi kuna, koliko ubire godišnje gradska blagajna u Zagrebu. Nisam vidio ni jedan novi most, nisam vidio ni jednu novu aveniju, ni jedan km nove pruge. Nisam vidio novi željeznički kolodvor, nisam vidio novi autobusni kolodvor (ovo je sramota). Nisam vidio ni novi stadion, a ni novi sveučilišni kampus. Za milijardu eura godišnje ovaj grad bi trebao izgledati mnoooogo bolje. Za usporedbu, toliko otprilike ima i Bratislava godišnje.