1000 građana

Što je u ZET-u dobro i loše? Istražili baš u ZET-u što misle putnici

Foto: Goran Jakuš/Pixsell
31.10.2010., Zagreb - Na zagrebackom groblju Mirogoj promet je reguliran, voze autobusi svakih par minuta sa Kaptola prema Mirogoju. Autobusna karta u jednom smjeru je 10 kuna. Ljudi ulaze u autobus na Kaptolu. Photo: Goran Jakus/PIXSELL
Foto: ''
istraživanje ZET
25.03.2015.
u 11:30
Točnost, pouzdanost i učestalost kvalitete su koje se pripisuju tramvajskom prijevozu na području grada
Pogledaj originalni članak

Čvrstom četvorkom – tako su Zagrepčani ocijenili kvalitetu usluge javnog prijevoza na području grada.

Dobivena ocjena rezultat je provedenog istraživanja na uzorku od tisuću građana ispitanih u autobusima ili tramvajima krajem prošle godine, a ZET će s takvom praksom nastaviti – novo istraživanje provest će krajem ove i svake sljedeće godine kako bi, kažu, pratili zadovoljstvo putnika.

Deset kuna – preskupo

I dok su građani najzadovoljniji dostupnošću informacija o gradskom prijevozu, koju je navelo čak 77,8 posto ispitanika i kojem su dodijelili četvorku, Zagrepčani su najnezadovoljniji cijenom karte – deset kuna za jednu zonu 44,6 posto ispitanih smatra pretjeranom.

– Iako smo dobivenom ocjenom i više nego zadovoljni, ove pokazatelje iskoristit ćemo za daljnje unapređenje svoje usluge. Na nekim pokazateljima već intenzivno radimo, dok je na neke teže utjecati – poručio je Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a.

Osim cijenama, nezadovoljstvo su građani iskazali čistoćom autobusa i tramvaja – detaljno čišćenje vozila koje se sada provodi jednom tjedno za njih je nedovoljno. Trojkom su građani, među ostalim, ocijenili zadovoljstvo načinom vožnje te vremenom trajanja putovanja.

Foto: ''

U usporedbi percepcije kvalitete autobusnog i tramvajskog prijevoza, barem prema dobivenim rezultatima, tramvajski prijevoz u znatnoj je prednosti od autobusnog na svim gradskim linijama.

Zadovoljni zaposlenicima

Pouzdanost, učestalost i točnost kvalitete su koje se pripisuju upravo takvoj vrsti prijevoza, dok je 3,73 ocjena kojom građani ocjenjuju pouzdanost autobusnih linija.

I dok su se građani, naročito oni koji se voze autobusnom linijom 268 koja prometuje od Zagreba do Velike Gorice posljednjih mjeseci žalili na neljubaznost vozača, tisuću ispitanih građana koji su sudjelovali u prvom ovakvom istraživanju, uslužnost i susretljivost zaposlenika ZET-a ocijenili su ocjenom 3,5.

– Prvi je put rađeno ovako opsežno istraživanje. Cilj nam je povećati zadovoljstvo našim uslugama – zaključio je Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a.

NAJAVLJUJU POČETAK RADOVA

RS ne odustaje od zračne luke u Trebinju, a evo zašto je to jako loše za stanovništvo na jugu naše države

Bez obzira na to što dubrovački političari upozoravaju da BiH obvezuje Konvencija o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, tzv. ESPOO Konvencija, kao i Protokol o strateškoj procjeni okoliša uz Konvenciju o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, Dodik je nedavno izjavi da je specifičnost lokacije dala mogućnost i drugima da utječu na gradnju, ali da oni unatoč tome neće odustati od projekta

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 15

Avatar zgdomorodac
zgdomorodac
13:44 25.03.2015.

Cesto koristim zet nemam automobil i zaista neznam jel ima deset posto zadovoljnih korisnika,a o sigurnosti da nepricamo pa mobiteli su im stalno na uhu ne basckad je guzva al kad je bus poluprazan kao i tramvaj nema dana da nevidim gavna uhu vozaca i vozacica

Avatar XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
18:06 25.03.2015.

Autobusi kemijski iznutra nisu očišćeni odkad su kupljeni (oplata, sjedala). Zadnji su stigli 2009. godine. Tako da g. Jurić priča bajke o čišćenju 1x tjedno. Možda vanjsko pranje, unutarnje 100% NE ;(

TR
Trnjanec
13:20 25.03.2015.

Građani su zadovoljni time što mogu kupiti kartu? Dajte najte.