Čudo s Jaruna

Zagrepčani se potpuno raspamete kada shvate da ovaj stojadin vozi na struju!

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Stojadin
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Stojadin
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Stojadin
19.07.2016.
u 21:00
Puni se svakih 40 kilometara, a troši osam puta manje od auta na benzin
Pogledaj originalni članak

Što god tko rekao, stojadin je Tomislavu Bosecu najbolji auto koji je dosad vozio.

Prvi put papučicu gasa stisnuo je upravo u njemu, a umjesto da njegov ljubimac svoj kraj doživi na smetištu, on ga je odlučio pretvoriti u malu električnu zvijer.

Slijedite kabel

Već kričavo narančastom bojom najpoznatija Zastava Jaruna privlači poglede i fotoaparate Zagrepčana, a tek kad shvate da stojadin vozi na električnu energiju, potpuno se raspamete.

– U njemu je trenutačno baterija koja se puni nakon četrdesetak prijeđenih kilometara. Vozim se osam puta jeftinije, a uglavnom prelazim relaciju od kuće na Jarunu do posla na Kajzerici – rekao je Tomislav Bosec, čiju Zastavu 101 znaju svi u kvartu oko hipodroma. Samo slijedite kabel, objašnjavale su nam dvije gospođe iz kvarta kad smo se raspitivali gdje možemo naći ponosnog vlasnika automobila, koji je baš u tom trenutku s pomoću utičnice u svom uredu “oživljavao” narančastog oldtimera. A da automobil izgleda kao što izgleda danas, govori Bosec, trebalo je nešto više od godinu dana.

– U proljeće 2014. prijatelj i ja počeli smo nabavljati prve dijelove, a vozim ga od početka ove godine – rekao je vlasnik stojadina, koji će uskoro i na nadogradnju.

Treba i učiti

Inženjer strojarstva Bosec ugradit će mu bolji motor te još jedan baterijski paket.

– Usavršavat ću ga i dalje, i to opet u svojoj garaži – kaže Tomislav Bosec, koji je već kao tinejdžer s prijateljima radio preinake na Tomos motorima, a sudionik je i utrka ubrzanja Brzi i žestoki, za koje također radi na automobilima. Specijalizirao je zavarivanje, pa mu nije teško raditi ni na karoserijama.

– Nije sve u fizičkom radu, treba i proučiti dosta knjiga da se nauči što i kako treba napraviti, ali sve se na kraju isplati – kaže Bosec.      

>>Otkrijte koliko rabljeni automobili gube na cijeni i koji se najviše prodaju

>>Zračni jastuk nije se otvorio nakon sudara Tesle s traktorom

SIGURNOST GRAĐEVINA

Hrvatski građevinski inženjer: Zgrade izgrađene u ovom razdoblju su najkritičnije. Gradile su se bez adekvatnih projektnih obrada

"Zabrinjavajuće je da do ovog urušavanja nije došlo uslijed elementarne nepogode kao što smo imali potrese u Zagrebu i Petrinji niti obilnih oborina kao što je bio slučaj u Valenciji, Jablanici u BiH ili u Bologni. Nije bilo niti velikih oborina, snijega, niti jakog utjecaja vjetra ili temperature, a nadstrešnica se ipak urušila i izazvala veliku tragediju."

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 27

NA
Napalm
21:41 19.07.2016.

jeste li vi išta sami napravili? Ili ste samo ljubomorni šta si je čovjek nešto za svoju dušu napravio.Podrška i pozdrav kolegi strojaru.

ZV
Zvolen3
21:33 19.07.2016.

Dobro izgleda na slikama - pohvale Tomislavu ! ( Tko ga je lakirao ?)

Avatar Admin nabijem te
Admin nabijem te
22:23 19.07.2016.

bravo,nije kao neki proizvođač magle sa ukradenim novcima!