Na sjevernom ulazu, jednom od dvaju glavnih u Autobusni kolodvor, na
prvom katu već pola godine na pokretnim ulaznim vratima stoji papirnata
vrećica, a na njoj blijedi kemijskom olovkom nemarno rukom nažvrljan
natpis “Vrata u kvaru”.
Boli je od propuha
Malo dalje, također na prvom katu, ne rade ni vrata prema izlaznim
peronima. Da bi putnici dospjeli do perona, ona su sve vrijeme
otvorena. Od toga najviše trpe prodavači na kioscima preko
puta.
– Smrzavam se, moram zatvarati prozor na kiosku, inače
dobijem upalu uha. Grijalica jedva pomaže – požalila se mlada
prodavačica. Vrata “koja se ne otvaraju” samo je
jedna od mrtvih naprava u vidljivo zapuštenom kolodvoru.
Naš čitatelj, česti putnik, smatra da moderna zgrada
izgrađena o Univerzijadi 1987. godine mora biti biti prostor koji će
putniku koji prvi put dođe u Zagreb grad predstaviti u lijepom
svijetlu. Poslao nam je kratki film kojim upozorava na mnoge, često
skandalozne manjkavosti reprezentativne zgrade. Tamo čiste samo podove
i zahod, naglašava.
Otvorena kanalizacija
Limeni zidovi su od prvotne srebrnkaste boje, požutjeli, nikad oprani
prozori su jako prljavi i masni, mreže za golubove pune su perja i
nakupljenog smeća, a njihova uloga da ih spriječi da ulaze očito nije
uspjela jer ptice, uvjerili smo se, slobodno skakuću oko prodajnih
šaltera. Iznad šaltera visi veliki displej.
Ugašen je, iako su dva internetska kioska nekoliko metara
dalje upaljena. Nema nikakvih uputa za njih pa su, umjesto da se njima
štedi vrijeme, malo kome od koristi. Dvadesetak automata za
ulazak u čekaonice prema peronima i oni kod ulaza u zahode ne rade, a
zatvoren je toalet kod dolaznih perona.
Goli kabeli instalacija svugdje vise na sve strane, a velik dio zidova
prekriven je reklamnim plakatima. Tri su poslovna prostora na kolodvoru
prazna više od šest mjeseci, a kanalizacijski
ispusti kod ulaza Croatije Airlinesa nemaju rešetaka. Sve
nedostatke mjerodavni na kolodvoru nam nisu komentirali jer im
je, rekoše, istjecalo radno vrijeme.
Zbog nemara propada zgrada zagrebačkoga Autobusnog kolodvora
Zakone su prekršili i kupci nelegalnih IPTV usluga. 'Onaj tko je kupio nelegalan paket solidarno je odgovoran za štetu'
Kristina Delfin Kanceljak: Sumnjam da će država ići protiv nekoliko tisuća ili desetaka tisuća krajnjih korisnika tih 'usluga'
Što sad čeka Dinamo? Slijedi ključna utakmica, ako misle proći u Ligi prvaka tu ne smiju kiksati
Granica za prolaz je na Realovih šest bodova, a ona će, pretpostavlja se, nakon preostalih 270 minuta nogometa biti na deset. Vidjet ćemo hoće li je plavi uspjeti uhvatiti
Oprez! Ovo su najrizičniji rabljeni auti koji se prodaju u Hrvatskoj
Drugi problem su štete koje je automobil pretrpio. Svaki auto prije ili kasnije doživi prometnu nesreću, no što je previše - previše je.
Vikendima čak 62,3% 13-godišnjaka više od tri sata dnevno radi aktivnosti koja može uzrokovati niz problema
Znate li koliko vas mogu koštati pretrage bez dopunskog osiguranja?