Desetogodišnji Marin stradao je u prometnoj nesreći nakon rođenja. Ostao je nepokretan i bez vida. Svaki dan u 8.10 sati mora ići na fizikalnu terapiju u Dnevni centar za rehabilitaciju Mali dom. Ondje je do 14 sati. Do prije dva tjedna na fizikalnu se terapiju vozio ZET-ovim kombijem za osobe s invaliditetom, koji je, prema riječima njegova oca Mladena Dražića, ukinut jer Holdingova podružnica nije plaćala leasing-rate.
Djeca i u opasnosti?
Štićenici Malog doma, njih oko 20, koji su se vozili ZET-ovim kombijem, više nemaju taj prijevoz. Pojedinima je, poput Marina, ostavljena vožnja tek u jednom smjeru.
- Dosad je ZET dolazio do kućnog praga te našu djecu odvozio u domove i dovezao ih doma. No, prije dva tjedna došao je vozač koji nam je rekao kako usluge više neće biti jer leasing-rate nisu plaćene. Bez ikakva objašnjenja nekima je prijevoz potpuno ukinut, a drugi su dobili samo pravo na odlazak u ustanovu ili povratak iz nje – kazao je Dražić, koji u 14 sati odlazi s posla medicinskog tehničara u bolnici Jordanovac i ide po Marina. Izgubljene radne sate naknađuje radom subotom. Međutim, što s onima kojima poslodavac ne izlazi ususret, pita se.
Dodao je da su djeca čak i u opasnosti jer su četiri nova kombija namijenjenima njima zamijenila stara vozila koja su, kako tvrdi, tehnički neispravna i neregistrirana. Priznao mu je to, dodaje, jedan od vozača kombija.
Bez odgovora iz ZET-a
- Neki ljudi nemaju auto, pa djeca ne mogu ići na terapiju. Problemi su počeli kada je grad preuzeo dom i rasprodao njihove kombije. Djeci se treba omogućiti sloboda kretanja jer je to pravo svakog čovjeka, a nama to ZET uskraćuje. Bojim se, ne znam što slijedi - potresen je Dražić, inače, potpredsjednik Udruge Oko, koja okuplja roditelje djece s višestrukim smetnjama u razvoju. Predložili su da sufinanciraju prijevoz svoje djece, ali, tvrdi Dražić, podružnica je na to ostala gluha.
Na pitanje zašto je ukinut taj prijevoz, odnosno drastično prorijeđen njegov vozni red, iz ZET-a jučer nismo dobili odgovor.
I mi se nazivamo državom...