bandićev projekt

Zbog ovoga vam se na Sljeme više neće isplatiti voziti autom

Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
Sljeme žičara
Foto: Goran Jakuš/Pixsell
sljeme žičara
19.05.2015.
u 10:55
Žičara bi bila gotova do kraja 2017. pa bi se gradila i druga trasa, od vrha do Bistre, čime bi se spojila dva kraja Medvednice
Pogledaj originalni članak

Žičara od Zagreba do Sljemena te od Sljemena do Bistre najbolji je primjer kako se može stvoriti ravnoteža između dinamike razvoja društva i prirodnih ljepota. Takvu ocjenu dala je hrvatsko-njemačka arhitektica Mladenka Dabac koja je jučer u Muzeju arhitekture održala predavanje ‘Zeleni urbanizam i gradovi budućnosti‘.

–Sljemenska žičara ipak nije rješenje prometa grada već jedan zeleni projekt kojim će se dobiti gospodarski uzlet s obje strane - kazala je Dabac.

Gradonačelnik Milan Bandić najavio je, pak, da će sredinom sljedeće godine započeti radovi te da bi žičara do vidikovca bila završena do kraja 2017. godine, nakon čega će se naplaćivati 200 kuna odlazak automobilima na Sljeme. Dodao je da će se nakon toga projekt nastaviti prema Bistri. Najavio je tijekom 2017. godine otvaranje još dva velika gradilišta.

–U drugoj polovici 2017. započet će radovi na povezivanju Kvatrića i Zračne luke najbržim šinskim vozilom te radovi na Termama u Blatu - poručio je gradonačelnik.

>>Vlasnike zemljišta treba izvlastiti i izgraditi sljemensku žičaru do 2017.

>>Sljemenska žičara sigurno se gradi, ali radovi počinju tek 2015.

>>[ANKETA] Vizije Zagreba: Treba više parkova, žičara na Sljemenu, pješačkih zona...

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 78

ZA
zambezi
11:34 19.05.2015.

Daj Bože da ju sagrade. Meni osobno ne treba idem pješice ,ali to bi za mnoge turiste i one koji su slabije kondicije bila atrakcija i da vide ljepote Sljemena i pogleda s njega.

Avatar Oberstleutnant
Oberstleutnant
11:41 19.05.2015.

Nek napravi downhill biciklisticke staze i imal bu duplu sezonu. kao sto npr rade francuzi, kanadjani i sl.

Avatar ivo587
ivo587
12:07 19.05.2015.

Slažem se,autima zabraniti preko sljemena jer zagađuju, a stara žičara neki kažu trebala je biti obnovljena, pravogovoreći već je bila stvarno starudija kao i kabine, ali nije trebalo toliko čekati od gašenja stare.