Stanovnici istočnog dijela Zagreba ovih dana zaobilaze strojeve, preskaču rupe i mimoilaze se s užurbanim radnicima koji pripremaju željezničku prugu između tramvajskog okretišta Borongaj i Sesveta za ljeto.
Do tada bi trebala biti gotova rekonstrukcija dionice od Zagreba do Dugog Sela, ujedno najprometnijeg međunarodnog i unutarnjeg koridora dugog 16 kilometara, vrijedna 230 milijuna kuna. Nakon završetka radova vlakovi će voziti i do 140 kilometara na sat, no do tada gradsko-prigradski vlakovi od Sesveta do Borongaja neće voziti.
Umjesto njih na relaciji Sesvete – tramvajsko okretište Borongaj i obratno vozit će posebna ZET-ova autobusna linija 610. Od okretišta Borongaj putnici će moći nastaviti putovanje redovitim tramvajskim linijama 1, 9 i 17.
Dok traje ovakva regulacija prometa, kažu iz HŽ Putničkog prijevoza, željezničke prijevozne karte vrijedit će na posebnoj autobusnoj liniji i na redovitim tramvajskim linijama koje kreću s okretišta Borongaj do Trga bana Jelačića, odnosno Glavnog kolodvora. Zbog remonta pruge moguća su, današnja je informacija iz HŽ Infrastrukture, kašnjenja vlakova od 15 do 25 minuta u zagrebačkom željezničkom čvorištu.
Autobusi na relaciji Sesvete – Borongaj radnim danima vozit će svakih deset minuta u tzv. špicama, od 6 do 9 sati i od 15 do 18, te svakih 20 minuta izvan prometnih špica. Brzi i putnički vlakovi vozit će prema redovnom voznom redu. Zbog radova će se, upozoravaju iz HŽ Putničkog prijevoza, stvarati gužve na cesti, osobito na križanju Branimirove i Osječke ulice.
>>Vlakovi će u Zagrebu juriti dvostruko brže: 140 km na sat
>>'Kontrolori pišu kazne bez milosti iako znamo čekati i po sat do dva'
Zbilja se ne vidi se nikakva razlika izmedu normalnog radnog dana i radova. i ovako je uvijek to raskrizje posebno..