od 21.3.

Zbog zabrane gratis vožnje Cammeo poskupljuje tri kune

Foto: Tomislav Miletić/Pixsell
Zbog zabrane gratis vožnje Cammeo poskupljuje tri kune
16.03.2016.
u 08:00
Radio Taxi neće poskupjeti, a Eko Taxi dvoji hoće li zadržati ili dići svoju tarifu. U Taxi Cammeuo morali su odlukom Gradske skupštine ukinuti praksu koja je za plaćeni start putniku davala i dva kilometra vožnje
Pogledaj originalni članak

Nakon prosinačke odluke Gradske skupštine Grada Zagreba prema kojom se, među ostalim, onemogućava vožnja bez naknade, uprava Cammeo grupe jučer je objavila nove cijene svojih taksi-usluga.

Prema njihovu novom tarifnom modelu, cijena starta s Taxi Cammeom iznosi šest kuna, dok je cijena po prijeđenom kilometru također šest kuna. Podsjećamo, dosad je start kod Taxi Cammea bio 15 kuna, a uključivao je dva kilometra “gratis”. Svaki sljedeći kilometar unutar grada naplaćivao se šest kuna.

Promjene cjenika nastupaju s 21. ožujkom u ponoć. Unatoč ovim promjenama, u Cammeo grupi ističu kako su i dalje najpovoljniji taksi prijevoznik u Zagrebu, i to s do 40 posto povoljnijom cijenom u startu u odnosu na konkurenciju.

Na rubu isplativosti

Kod Eko taksija start je 8,80 kuna, a kilometar stoji šest kuna. Radio taxi start svojih vozila naplaćuje 10 kuna, dok je i kod njih prijeđeni kilometar šest kuna. Iz Radio taxija, najvećeg udruženja koje okuplja oko 1000 vozača, kazali su da unatoč niskim cijenama koje su na rubu isplativosti ne namjeravaju dizati cijenu, dok iz Eko taxija kažu da još razmišljaju hoće li ili neće poskupjeti.

Oštećeni smo za 300.000 kuna, jer troškovi tarifnog modela uključuju i umjeravanje i baždarenje svakog vozila u floti

Vladimir Minovski

Cammeo grupa

–Nakon pet godina kako upozoravamo da Taxi Cammeo posluje nezakonito zbog toga što su vozili prva dva kilometra i start za 15 kuna, zadovoljni smo što ih je država prisilila da poštuju pravila - kazao je Ivan Pilko, potpredsjednik udruženja. Dodao je da su ranijim pravilnikom bili oštećeni građani koji su se vozili na udaljenostima manjima od dva kilometra jer nisu mogli platiti samo start i stvarnu duljinu vožnje.

I državi minus od poreza

Ivana Šimundić iz Eko taxija kazala je da oni razmatraju i opciju ostanka na sadašnjim cijenama i poskupljenje.
–Situacija na tržištu je teška i podjednako razmatramo obje opcije - kratko je prokomentirala.

U Cammeu ističu i realnu štetu koja im je nanešena odlukom Gradske skupštine.

Oštećeni smo za 300.000 kuna, jer troškovi tarifnog modela uključuju i umjeravanje i baždarenje svakog vozila u floti. Uz to, taj proces je i gubitak vremena jer tijekom tehničke prilagodbe vozila nisu dostupna pa ne možemo raditi sa svim raspoloživim kapacitetima, kaže Vladimir Minovski, vlasnik Cammeo grupe dodajući kako to uzrokuje dodatni financijski izdatak i državi koja za to vrijeme neće moći naplaćivati porez. 

U Cammeu su se osvrnuli i na Uber podvlačeći kako ne mogu podupirati službu koja ne smatra da je obvezna ispunjavati niz zakonskih i drugih prerogativa kao što to moraju licencirane taksi službe.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 15

BU
burza
10:50 16.03.2016.

Drzava im oprostila 25 000000 kuna predstecajne nagodbe a sad kukaju da su u gubitku a taxi je sad jeftiniji od Zet.a a njega mi financirano a radio taxi i eko taxi sve placa iz svoga depa a cameo je vec pobral vrhnje

IS
isuskristkomunist
08:44 16.03.2016.

Debilana u kojoj Grad Zagreb odredjuje cijene taksi usluga spada u proslo stoljece i neki drugi sustav. Sustav u kojem smo sada odredjuje da cijene moraju biti slobodne, ova odluka Grada Zagreba je stoga neustavna i kosi se s pravom svakog poduzetnika da potpuno samostalno postavlja cijene i posluje na trzistu. Sta ima Grad Zagreb odredjivati bilo kome bilo kakve cijene pa posebno cijene taksi usluga? Zasto? Rezultat petljanja lokalne samouprave u ove poslove (o kojima nemaju pojma) je to da SU CIJENE VISOKE i DA JE RAZINA USLUGE NISKA, i da UMJESTO 5000 ZAPOSLENIH u taksiranju, imamo samo 2000 ZAPOSLENIH u taksiranju. Zasto se to dopusta i tko to podrzava? Ingerenencija gradova na ovom trzistu mora se ukinuti jednim nacionalnim zakonom koji ce vrijediti na cijelom teritoriju. Ovakvo ogranicavanje konkurencije stvara i idealno okruzenje za korupciju i trgovanje licencama kojih broj je ogranicen. To nema smisla i to ne valja. Treba odmah ukinuti.

DU
Deleted user
09:11 16.03.2016.

uhljebi u skupstini koje voze vozaci sa automobilima koje smo im mi kupili odlucuju nama za koju cijenu ce netko da nas vozi sramota!