glasnogovornik kaže:

'ZET dobro funkcionira, izdvajanje iz Holdinga je boljitak za građane'

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
ZET autobus tramvaj
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
Tomislav Jurić ZET
25.04.2014.
u 11:32
– To se neće negativno odraziti na građane, cilj nam je zadržati trend usluga koje imamo i pružiti više nego do sada. ZET se proziva kao najveći gubitaš, ali teško je u metropoli govoriti o rentabilnom poslovanju – kaže Tomislav Jurić
Pogledaj originalni članak

Izdvajanje ZET-a iz Zagrebačkoga holdinga i formiranje trgovačkog društva bit će boljitak za građane – stav je koji proizlazi iz komentara glasnogovornika gradskoga javnog prijevoznika Tomislava Jurića na Radiju 101.

– To nije jednostavan postupak jer svi koji odlučuju, od gradonačelnika i Gradske skupštine do uprave Holdinga, moraju pronaći najbolje rješenje – istaknuo je Jurić, osvrćući se na plan restrukturiranja ZET-a, blagoslovljen i u Skupštini,

– To se neće negativno odraziti na građane, cilj nam je zadržati trend usluga koje imamo i pružiti više nego do sada - kaže Jurić.

Na pitanje o financijama ZET-a, koje bi se u budućem trgovačkom društvu mogle lakše kontrolirati te štedjeti, što je i svrha postupka izdvajanja iz Holdinga, Jurić nije odavao konkretne brojke, ali je napomenuo da "otkako su izvršene promjene na čelu Holdinga, nema ozbiljnijih zaostataka".

Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL

Foto: Sanjin Strukić/Pixsell

– ZET se proziva kao najveći gubitaš i uteg, ali to nije tako jer je teško u bilo kojoj metropoli govoriti o nekom rentabilnom poslovanju kad gotovo svake minute tramvaji dolaze na glavni gradski trg. Mislim da ćemo i uz restrukturiranje napraviti sve da trend bude zaustavljen i smanjen i da ide prema pozitivi, a onda će se moći ulagati i u nabavu novih vozila i proširenje prometne mreže – objašnjava ZET-ov glasnogovornik.

Uštede su već krenule smanjenjem broja zaposlenih, što prema Jurićevu navodu nisu otkazi nego "mjere dobrovoljnog napuštanja radnog odnosa uz otpremnine".
– Smanjuju se izdaci po politici poslovanja, povećana je prodaja karata i smanjen vroj švercera – navodi Jurić.

Ustvrdio je i da ZET jako dobro funkcionira s obzirom na sve, jer se širi ponuda i uvode nove linije, a ove godine bit će uvedeni i minibusevi za nove prigradske linije na brdskim područjima...

No, ono što građane kao korisnike usluge zanima svakako je i cijena, koja će, najavio je više puta gradonačelnik Milan Bandić, biti niža od lipnja.
Jurić o tome nije mogao govoriti, ali je najavio da će uskoro doći do korekcije cijena.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 13

MA
majeltomoguce
14:35 25.04.2014.

Dakle ZET je postao d.o.o., a to su samo pripreme za njegovu prodaju koja se neće dogoditi bar još 2, 3 godine. U međuvremenu će sniziti jako cijenu karata i time podići popularnost Bandiću, a kada se nagomilaju gubici prodat će ZET sa sitne pare i riješiti se dugova - a tada će karte biti 15kn. Uživajmo dok možemo!

FA
fakin2012
14:31 25.04.2014.

odmah mi dođe da platim kartu kad vidim da Bandićevi prijatelji Romi ulaze u bus k'o carevi bez plaćene karte

DU
Deleted user
12:30 25.04.2014.

Baš me zanima za koliko budu riknuli. Ovaj Bandić koji sada stvarno nema ništa sa ZET-om, je uvijek tu. Zamislite da vidite Engleskog gradonačeknika Londona da se popne na vrh dvokatnog autobusa. Mislim da bi cijela zemlja umrla od smijeha. Njegovom gospodstvu je to ispod časti, tako i Bandiću nije mjesto na tramvaju ili nedaj bože na sljemenskoj žičari. On bi si zapravo trebao točno pročitati što su dužnosti gradonačelnika, ali ne u našem zakonu pijanog Šeksa, nego nekog drugog grada, Pariza, Londona, Brisella.