Halo, halo

ZET možete zvati radnim danom od 7 do 22 sata

Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
ZET možete zvati radnim danom od 7 do 22 sata
02.09.2013.
u 08:35
Zadaća nam je biti što učinkovitiji, pružiti brzu i točnu informaciju, kazao je šef Ureda za odnose s javnošću, Tomislav Jurić.
Pogledaj originalni članak

Kontakt centar ZET-a od ponedjeljka, 2. rujna još je dostupniji i to radnim danom od 7 do 22 sata.  Aktualne informacije o prometu, cijenama i svim uslugama koje ZEt nudi dostupone su na broju 060 100 001.

Cijena poziva s fiksne linije je 1.16 kuna/min, a s mobilne 2.36 kuna/min. PDV je uračunat. 

Pohvale, prijedloge i prigovore operateri zaprimaju na besplatnom broju 0800 200 060. Operator: HT d.d., Savska cesta 32, Zagreb.

- Zadaća nam je biti što učinkovitiji, pružiti brzu i točnu informaciju pa ćemo zato i nadalje raditi na unaprijeđenju usluga, zadržavajući razvojni trend, a pružajući i nove sadržaje kroz različite komunikacijske modele. Uvijek kada će to zahtijevati gradski događaji, osobito u izvanrednim situacijama kao i tijekom većih posebnih prometnih regulacija, Kontakt centar će, sukladno i dosadašnjoj praksi, raditi i izvan uobičajenog radnog vremena – kazao je šef Ureda za odnose s javnošću, Tomislav Jurić.

>>Zagreb ima novu autobusnu liniju - prvi se provozao Bandić

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.