ZET planira velike novosti u 2023: Ukida se tramvaj broj 15, a uvodi još pet autobusnih linija
Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.
Pretplatite se na sadržaj s potpisom.
Naoružavanje Europe i svijeta: Kako je oružje opet postalo najvažnija stvar na svijetu
Zadnjih nekoliko desetljeća mislilo se kako svijet mirno plovi prema općoj preobrazbi svih gospodarskih, društvenih, političkih i kulturnih životnih uvjeta i da se njegovoj sve većoj uzajamnosti i međuovisnosti ništa ne može prepriječiti niti je zaustaviti. Sada se svijet nalazi u novoj fazi grubljeg i kudikamo skupljeg hladnoratovlja, blokovske podjele šire su nego prije te s većim brojem jakih globalnih igrača i konfrontiranih saveza no ikada dosad
Ponovno podizanje zidova između država
Umjesto politike povratka Schengenu kakav je nekad bio, Schengen kakav danas postoji sve se više udaljava od ideala slobodnog kretanja bez granica
Tri scenarija za kraj rata u Ukrajini: Na jednu Trumpovu ideju Putin nikako ne želi pristati
Broj vojnika izbačenih iz stroja velik je, što izaziva problem mobilizacije s kojom Ukrajina ima problema, a Rusija oklijeva proglasiti mobilizaciju
Superizborna 2024. - uzdrmani temelji političke zajednice
Ova godina donijela je svođenje politike isključivo na odnos dva politička lidera – Milanovića i Plenkovića. Iako su oni bili ključni akteri i u prethodne četiri godine, u 2024. svi najvažniji politički procesi sveli su se na njihove grube osobne obračune
Tko je desničarska zvijezda Giorgia Meloni: Trumpova ideološka nevjesta
Je li Europska unija, nakon neprikosnovene Angele Merkel, dobila novu kraljicu? I to na gotovo potpuno suprotnom kraju političkog spektra, ekstremnoj desnici
Korisnije bi im bilo popraviti stvari koje ne rade (a nije veliki trošak), skoro svaki drugi aparat za prisloniti kartu, najčešće u tramvajima im ne radi pa se karta ne može kupiti (vrijednosna). Tu gube velike novce na godišnjoj razini, no očito slabo je koga briga za to u ZET-u. Uvesti mogućnost nadoplate vrijednosne karte online bez da moraš na kiosk ići. Na najfrekventnije stanice staviti aparate za kupnju fizičkih karata (koje se i dalje dosta koriste koliko vidim). Maknuti grozne displeje koji se trenutno testiraju za prikaz stanica u novijim tramvajima (trebaju biti krupnija slova/brojke na prikazu, i bespotrebno je prikazivati kad dolaze drugi tramvaji/busevi). Što se tiče displeja neka vide kako to rade npr. u Pragu