Pogreška u sustavu

ZET: Refundirat ćemo sredstva za krivo naplaćene vozne karte

Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
ZET: Refundirat ćemo sredstva za krivo naplaćene vozne karte
Autori sb/VLM, d.iv/VLM
01.10.2013.
u 08:41
Putnici koji sumnjaju u pogrešno realiziranu transakciju tijekom plaćanja prijevoza vrijednosnom kartom mogu se javiti na besplatan telefon 0800 200 060.
Pogledaj originalni članak

Zbog pogreške u sustavu elektroničke naplate prijevoza ZET moli putnike da danas ne koriste vrijednosne karte!

U tijeku je popravak kvara, zbog čega će sustav naplate u vozilima danas povremeno biti izvan funkcije.

Putnici koji sumnjaju u pogrešno realiziranu transakciju tijekom plaćanja prijevoza vrijednosnom kartom mogu se javiti na besplatan telefon 0800 200 060.

Operateru Kontakt centra korisnik treba dati broj vrijednosne kartice, ime i prezime te broj tekućeg računa. Iz ZET-a mole pozivatelje da te podatke pripreme prije poziva. Odmah nakon provjere prometa po kartici i utvrđivanja eventualne prekomjerne naplate, ZET će izvršiti povrat sredstava koja su pogreškom sustava umanjena, priopćeno je.

Iz ZET-a su izvijestili kako je većina tramvaja već proradila te da će sustav ujutro funkcionirati bez problema. Ispričali su se korisnicima te rekli da se svaka kartica provjerava jer je već bilo dosta lažnih poziva.

>> Bandić najavio: Od sutra karte javnog prijevoza 10 kuna

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.