Prateći energetske i ekološke trendove, Zagrebački električni tramvaj (ZET) do sredine listopada testirat će baterijsko-električni gradski autobus na šest redovnih autobusnih linija. Osim što je niskopodni, električni autobus opremljen je klimatizacijskim sustavom, video-nadzorom, usb priključcima u putničkom prostoru, kao i rampom za olakšani pristup osobama s invaliditetom.
Vozilo je također opremljeno sustavom za kontrolu mrtvog kuta, kamerom za vožnju unatrag, kao i sustavom za prikaz ograničenja brzine. Pogoni ga elektromotor snage 310 kW, a predviđena je i mogućnost brzog punjenja putem pantografa.
VEZANI ČLANCI:
Osim doprinosa ekologiji, dodatne prednosti takvog vozila su tiši rad, kao i manje vibracije unutar vozila, čime se pridonosi i udobnosti putovanja, izvijestili su iz ZET-a. Također, smanjeni su troškovi održavanja, budući da takvi autobusi ne zahtijevaju servisiranja uobičajena za ona na fosilna goriva.
Zagrepčani su se jučer i danas mogli voziti 13-metarskim električnim autobusom, koji ima 37 sjedećih i 29 stajaćih mjesta, a u subotu i nedjelju vozit će od Ljubljanice do Jaruna. Idući tjedan autobus će ulaziti u druge redovne linije, a njegova testna vožnja završava u petak, 13. listopada. U ZET-u kažu da testiraju baterijsko-električni autobus radi upoznavanja novih tehnologija i njihove buduće primjene u javnom gradskom prijevozu.
VIDEO Ono kad misliš da si sve već vidio... Sa štakama u ruci i s gipsom na nozi vozi se na volanu bicikla
A zgodno je i kad se zapali. Molim, nemojte ga uvoditi na moju liniju, hvala.