na šest redovnih linija

ZET testira električni autobus: Osim doprinosa ekologiji, ima i druge prednosti

Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Zagreb: ZET testira električni autobus na liniji 138
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Zagreb: ZET testira električni autobus na liniji 138
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Zagreb: ZET testira električni autobus na liniji 138
06.10.2023.
u 21:43
U ZET-u kažu da testiraju baterijsko-električni autobus radi upoznavanja novih tehnologija i njihove buduće primjene u javnom gradskom prijevozu
Pogledaj originalni članak

Prateći energetske i ekološke trendove, Zagrebački električni tramvaj (ZET) do sredine listopada testirat će baterijsko-električni gradski autobus na šest redovnih autobusnih linija. Osim što je niskopodni, električni autobus opremljen je klimatizacijskim sustavom, video-nadzorom, usb priključcima u putničkom prostoru, kao i rampom za olakšani pristup osobama s invaliditetom.

Vozilo je također opremljeno sustavom za kontrolu mrtvog kuta, kamerom za vožnju unatrag, kao i sustavom za prikaz ograničenja brzine. Pogoni ga elektromotor snage 310 kW, a predviđena je i mogućnost brzog punjenja putem pantografa.

VEZANI ČLANCI:

Osim doprinosa ekologiji, dodatne prednosti takvog vozila su tiši rad, kao i manje vibracije unutar vozila, čime se pridonosi i udobnosti putovanja, izvijestili su iz ZET-a. Također, smanjeni su troškovi održavanja, budući da takvi autobusi ne zahtijevaju servisiranja uobičajena za ona na fosilna goriva.

Zagrepčani su se jučer i danas mogli voziti 13-metarskim električnim autobusom, koji ima 37 sjedećih i 29 stajaćih mjesta, a u subotu i nedjelju vozit će od Ljubljanice do Jaruna. Idući tjedan autobus će ulaziti u druge redovne linije, a njegova testna vožnja završava u petak, 13. listopada. U ZET-u kažu da testiraju baterijsko-električni autobus radi upoznavanja novih tehnologija i njihove buduće primjene u javnom gradskom prijevozu.

VIDEO Ono kad misliš da si sve već vidio... Sa štakama u ruci i s gipsom na nozi vozi se na volanu bicikla

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 7

Avatar Artoo Detoo
Artoo Detoo
10:43 09.10.2023.

A zgodno je i kad se zapali. Molim, nemojte ga uvoditi na moju liniju, hvala.

DU
Deleted user
13:03 07.10.2023.

@zgrubac4 ali zamisli kolike su te baterije koje pokreću tako velik bus i koliko litija u njima ima. Zar nije ekonomičniji bus na plin.

NO
Nostromo
22:22 06.10.2023.

A koliki će doprinos ekologiji biti kad budu crkle baterije ???? Cijena ekološke sanacije????? doprinos ekologiji,?????? Izrada novih baterija??????