Prazna blagajna Zagrebačkog Holdinga mogla bi se od idućeg tjedna početi puniti prodajom turističkih aranžmana za ljetovanje ili zimovanje u smještajnim kapacitetima koje ova mega-gradska kompanija ima diljem Jadrana, ali i u planinama.
Pet zaposlenika
Naime, Holding u svom vlasništvu broji više kampova i hostela duž obale: u Savudriji, Dugoj uvali, Velom Lošinju, Crikvenici, Karlobagu, Skradinu i Puntu na Krku te u Skradu, ali i Kranjskoj gori u Sloveniji, kao i u Zagrebu, koji su do sada bili isključivo rezervirani samo za zaposlenike Holdinga i djecu zagrebačkih vrtića, škola i socijalno ugroženih obitelji.
Za sve jednako
Od idućeg tjedna unutar Holdinga s poslovanjem počinje i putnička agencija koja bi, ambiciozno je zamišljeno, trebala smještaj na Jadranu i u planinama ponuditi svima.
- Godišnje kroz smještajne kapacitete kojima upravlja Holdingova podružnica Vladimir Nazor prođe više od 60 tisuća djece. Nemam podataka koliko se zaposlenika Holdinga koristi, ali znamo da ćemo ih pod jednakim uvjetima kada počnemo raditi, nuditi na tržištu, kako Hrvatske tako i regije, optimistično je najavila Irena Kraljević, voditeljica Putničke agencije podružnice Vladimir Nazor koja će poslovati u Petrinjskoj ulici.
U njoj će pet mladih zaposlenika Holdinga, koji su u putničku agenciju dospjeli preraspodjelom postojećeg kadra, nastojati dati sve od sebe ne bi li, tvrde, uspješno startali na turističkom tržištu.
- Okrećemo se komercijalizaciji, ali smo rijetka agencija koja raspolaže vlastitim smještajnim kapacitetima, smatra Kraljević držeći da je to velika prednost u odnosu na konkurenciju. A uspjeh će graditi i na nekoliko projekata kojega će među prvima ponuditi.
- Osmislili smo program preživljavanja kojega ćemo ponuditi za četiri dobne skupine. Učit ćemo djecu kako preživjeti u prirodi, uz pedagoški pristup. Ovaj program pogodan je i za team buildinge, približila je voditeljica holdingove agencije.
Uporište za poslovni uspjeh u Holdingu vide i komercijalizacijom projekta Škola u prirodi, koje radi što bolje edukacije učenika, koristeći smještaj na Sljemenu ili pak na Jadranu, primjenjuju škole u Zagrebu. Ovaj projekt, agencija će sada prodavati svim školama u Hrvatskoj, ali i inozemstvu.
- Temelj poslovanja bit će usmjeren mladima, poput organiziranog ljetovanja djece bez roditelja, što podružnica radi već desetljećima s punim povjerenjem, ocijenila je voditeljica ne skrivajući zadovoljstvo izazovima koji joj predstoje kada se već idućeg tjedna nađu u tržišnom žrvnju.
Ne skrivaju ni želju Zagrepčanima ponuditi vikend programe za “bijeg” iz gradske sredine poput izleta u Veneciju za 200 kuna.
Bez brzog profita
- Agencija nije privatna firma, želimo ljudima pružiti kvalitetu ne razmišljajući kako na brzinu ostvariti profit kako posluju neke putničke agencije u Hrvatskoj. A bit ćemo i najpristupačniji, poručuje Irena Kraljević, voditeljica agencije.
bolesno , jedina firma koja po pirirodi svog posla može budžetirati i prihodnu i rashodnu stranu u lipu, prvo opljačka građane Zagreba za milijarde gradeći onu Sopnicu Jelkovec, a onda ove strahote ili prodajte ta odmaralaišta ili ih dajte u koncesiju...šta se petljate gdje vam nije mjesto a mi plačamo najskuplje režije ....sramotno i jadno