Zeleni javni prijevoz na Sljeme, novi Centar za posjetitelje Medvedgrad, žičara...
To su neki od planova Parka prirode Medvednica za iduće godine. Istaknula je to jučer ravnateljica parka Snježana Malić Limari, proslavivši sa suradnicima prvi radni dan s europskim certifikatom za održivi turizam, koji je Medvednica prošlog tjedna, uz Lonjsko polje, primila u Europskom parlamentu.
– Sad i službeno počinjemo raditi kao park s ovim prestižnim certifikatom kojim postajemo prepoznatljivi na turističkim tržištima ne samo regije nego i u Europi, gdje smo svrstani među vodeće parkove – rekla je Malić Limari te dodala da će i dalje surađivati s WWF-om, koji im je i pomogao da certifikat ode u njihove ruke, ali i s Gradom Zagrebom na kapitalnim projektima na Medvednici, poput žičare. Kad će se početi graditi, nije mogla točno odgovoriti ni ravnateljica ni dogradonačelnica Sandra Švaljek.
– Potrebno je mnogo predradnji i planiranja da se može govoriti o nekom startu. Uglavnom, bit će to uskoro – najavila je Švaljek.
Žičaru ne treba graditi. U kvaru je jedan motor koji nov novcat košta cca 250 tisuća eura. Naravno, ako se netko pobrinuo da se "stari" stupovi, strojarnica i drugo maknu jer su "dotrajali", onda se mora graditi. Nije trebalo, ali mora. I naravno da je sramota da jedan od simbola Zagreba ne radi toliko dugo. Zbog čega? Je li to možda bio neki pritisak da se neki planovi lakše proguraju? Kako bilo, vratite nam žičaru. Dost je kaj je davno ukinut Samoborček - mnogi još tuguju zbog tog vlaka