Ivan Ikica već 19 godina upravlja ralicom, a sinoć je ponovno bio jedan od prvih koji je krenuo s čišćenjem zagrebačkih prometnica nakon prvih pahulja.
- Radimo po smjenama od 8 sati, dobro smo organizirani, ali uvijek je teško kada naglo padne veća količina snijega - objašnjava Ivan Ikica.
Iako je snijeg u većini grada počeo padati oko 22 sata, u početku je u Zimskoj službi stanje bilo mirno. Čistile su se brdske linije, mostovi i nadvožnjaci. No, kako je snijeg padao sve više, već oko 2 sata poslije ponoći na cestama su se našle sve raspoložive ralice.
- Situacija je povoljna jer je temperatura tla i dalje iznad nule, što nam olakšava posao. Zato nam je jako važno da očistimo cijeli grad prije zahlađenja, jer ako se snijeg smrzne bit će ga gotovo nemoguće očistiti - objašnjava Marin Rakuljić, dispečer u glavnoj bazi Zimske službe koji je sinoć koordinirao rad svih 227 zagrebačkih ralica. Sve su one i dalje na terenu, poručuju iz zimske službe, jer je cilj je održavati normaliziran promet dok snijeg pada. Kada mećava prestane, kreće se pak s temeljitim čišćenjem prometnica za što je do sada potrošeno već 700 tona soli.
Na jutrošnjoj press konferenciji Darinko Kosor i Sandra Švaljek izrazili su zadovoljstvo radom Zimske službe. Pohvalili su rad zaposlenika te istaknuli da je grad čist te pozvali sve građane da lopataju koliko mogu.
Da zbog snijega nemaju većih problema, poručuju i iz ZET-a. Vozi se sporije, ali bez zastoja. Obustavljena je autobusna linija za Sljeme i to zbog stvaranja sigurnosnih preduvjeta, a povremena zaustavljanja moguća su i na drugim brdskim autobusnim linijama tijekom prolazaka specijaliziranih vozila za čišćenje snijega, poručuju iz ZET-a.
>>Cijelu reportažu s čišćenja zagrebačkih prometnica pročitajte u tiskanom izdanju Večenjeg lista od ponedjeljka 29. prosinca
Ralica je čak prošla kroz moju uličicu, gdje nitko važan ne živi. U čudu sam.