Doslovce preko noći život se stanovnicima Vrhovca pretvorio u kaos. “Zahvaljujući” novoj prometnoj regulaciji koja je u tom naselju između Šestinskog dola i Jelenovca osvanula u samo jednom danu, vozači koji ulicama Vrhovec i Antunovac do Ilice obično dođu u samo nekoliko minuta, sada u kilometarskim kolonama svaki dan gmižu po pola sata, a često i dulje.
Peticiju potpisalo 1000 ljudi
Situacija je postala nesnosna, kažu stanovnici naselja, koji su zato pokrenuli peticiju koju je u samo nekoliko dana potpisalo gotovo 1000 ljudi. Njome hitno zahtijevaju povratak na staro stanje.
– Prije su ulice Vrhovec i Antunovac bile dvosmjerne i na taj način imali smo nekoliko ruta prema Ilici ili sjeverno prema Pantovčaku. No, sad su obje ulice jednosmjerne, s time da je Vrhovec, žila kucavica, postao jednosmjeran prema sjeveru, a Antunovac, nekoć sporedna ulica, glavni i jedini pravac prema Ilici – objašnjava nam Iris Manestar Madžarac situaciju na terenu. A njezina susjeda Nives Grubišić Đogić pojašnjava što to znači za sve na Vrhovcu i okolici.
– Sada iz svog dvorišta ne možemo izići po pola sata jer se tisuće automobila sa sjevera slijevaju u ulicu na kojoj su se djeca do jučer igrala – kaže N. Grubišić Đogić.
Čepovi zbog radova u Ilici?
Nova je regulacija uvedena, ističe pak Josip Jelić, predsjednik Vijeća gradske četvrti Črnomerec, kako bi se stvorila dodatna parkirna mjesta u ulicama Vrhovec i Antunovac. Stalno su, naime, bile načičkane vozilima uz pločnik pa je zato jedan trak ceste zauzet i pretvoren u parkiralište.
– Na kraju ništa nisu postigli, nego su stvar učinili i gorom jer se auti, osim na “novom” parkiralištu, parkiraju i na rinzolu pa ni autobus ne može proći – kaže Alan Madžarac. Njegov susjed Ante Dujmić, koji je pješak, dodaje da je nova regulacija i njemu stvorila probleme.
– Nemam kuda proći od pustih parkiranih automobila. Ukratko, kaos – kaže Dujmić.
Ulicu je posjetio i gradonačelnik Milan Bandić koji je obećao do ponedjeljka pokušati doći do kvalitetnog rješenja, no pita li se Ured za promet, situacija je zadovoljavajuća. Jer, kako odgovaraju, nova prometna regulacija donosi niz pogodnosti, poput povećane sigurnosti pješaka koji sad imaju više prostora za hodanje.
– Osim toga, povećana je kvaliteta javnog prijevoza te je došlo do proširenja javnih uličnih parkirališnih kapaciteta – poručuju iz mjerodavnog gradskog ureda pa dodaju da se prometni čepovi ne bi trebali pripisivati novoj regulaciji nego radovima na tramvajskoj pruzi u Ilici koji su u tijeku.
Neki dan sam prošao onuda i koliko sam vidio rješenje uopće nije loše, čep se stvara na prelasku Ilice, a to i nema puno veze sa novom regulacijom prometa