rat taksista

Zubak zbog Cammea odustao od taksi-biznisa, ide utrka za dozvole

Foto: Duško Marušić/Pixsell
Zubak zbog Cammea odustao od taksi-biznisa, ide utrka za dozvole
29.03.2012.
u 13:30
Rat pismima: Priopćenja iz Oryxa i Cammea, u kojima su se osjetili prozvanima, puna su međusobnih optužbi.
Pogledaj originalni članak

Oryx Taxi Pave Zubaka odlazi sa zagrebačkog taksi-tržišta zbog nelojalne konkurencije! Svojim priopćenjem iz Oryxa su jasno poručili da su poštovali sve zakonske norme i procedure te uložili u posao 40 milijuna kuna, a “na cesti” ih je dočekala konkurencija koja ne plaća prekovremene svojim vozačima, ne izdaje račune, radi bez dozvola itd.

Konačni obračun na tržištu

“Fer tržišnu utakmicu zasigurno ne predstavljaju neplaćeni prekovremeni sati zaposlenicima, neizdavanje računa, rad vozilima bez valjanih licencija za rad na području Grada Zagreba, rad s nekvalificiranim vozačima i formiranje cijena na tim osnovama”, dio je priopćenja.

Iako nigdje ne navode kako se gore opisano pripisuje konkurentskoj taksi tvrtki Cammeo, iz Cammea su se osjetili prozvanima te također odgovorili priopćenjem.

“S obzirom na to da smo na tržištu mnogo dulje od njih, moramo se zapitati jesu li zaboravili proučiti tržište i tržišne okolnosti prije početka poslovanja? Pomogli smo im koliko smo mogli“, pišu iz Cammea. I idu još dalje te navode da je njihovih pedesetak vozača prešlo u Oryx za 1,5 do dvije tisuće kuna nižu plaću iako prema ugovoru to nisu smjeli.

“Šutjeli smo i kada su gotovo sve dozvole za obavljanje taksi-prijevoza u Zagrebu otišle na njihovu adresu”, odgovaraju iz Cammea.

U oba se priopćenja najavljuje, nazovimo to tako, konačni obračun na zagrebačkom taksi-tržištu. Ovaj put akteri nisu vozači iz Udruženja Radio taksi Zagreb koji su najčešće u konfliktu (i verbalnom i fizičkom) s Cammeom. Sada je “hladan tuš” došao iz sasvim neočekivanog smjera, Oryx taxija, koji dosad nije ni sudjelovao ni komentirao previranja ni obračune na tom tržištu.

Iznenađenje je to veće, ali čini se da su u gradskoj upravi ostali “mrtvi hladni”. Tako je barem reagirao (nadležni) pročelnik Davor Jelavić:

– Njegovih 120 dozvola sigurno će u što kraćem roku opet na natječaj jer, što je više taksija na ulicama, to je jeftinija vožnja za građane. U interesu je svih da se postupak javnog natječaja što prije provede – kazao je Jelavić.

Na opis uvjeta rada taksi-službe u Zagrebu koje su naveli iz Oryxa Jelavić je samo kratko rekao da se “nije pogodovalo nijednom koncesionaru niti se davala prednost”.

– Poštovali smo sve propise i zakonske procedure. Čak smo i prijavljivali nadležnim tijelima slučajeve kada koncesionari nisu poštovali ugovore i odluke Grada – dodao je pročelnik ne navodeći detalje.

Vraćaju novac klijentima

No, ne bi se reklo da će u ovoj priči “vuk pojesti magare” jer su navodi iz Oryxa o radu konkurencije doista ozbiljni te čisto kršenje niza zakona. Prema prvoj reakciji pročelnika Jelavića, čini se da će na tome i ostati.

Iz Oryxa su pozvali sve koji imaju njihove kartice i bonove za vožnju da se jave radi povrata novca jer su, kažu, svjesni da njihovo povlačenje znači gubitak taksi-dozvola u Zagrebu. Za njih će konkurirati Cammeo, u kojem su nam potvrdili da će se svakako javiti na natječaj..

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 59

KI
kikanić
13:57 29.03.2012.

Pa po ovome članku bi netko rekao da je cameo milina. Med i mlijeko. A što je sa viškom vozila koji kruže gradom bez licenci? Vjerojatno su na to mislili iz orixa. Što rade naše inspekcije i državni inspektorijat sa optužbama samih djelatnika kamea? Javno su rekli da su vozili sa licencama iz Jaske po Zagrebu itd.

DU
Dudek
14:02 29.03.2012.

Ja sam osobno prezadovoljan uslugom TAX-Cammeo.Za istu rutu vožne sam plaćao prije tri puta više nego sad Firmi -Cameo.Tko je lud da daje svoj novac bespotrebno monopolistima.Kapital se stvara generacijama a ne pljačkom naroda.

UR
urbanum
22:55 29.03.2012.

Kao građanin Zagreba nisam ni najmanje iznenađen odlukom g. Zubaka. U njegovom slućaju nije ispalo kako je mislio pa mu je sad kriv taxi Cammeo!? Treba biti zaista naivan i ne vidjeti da je projena na bolje što se građana tiče nastala upravom pojavom te firme. Godinama sam za relaciju od aerodroma do centra grada monopilistima iz zagreb taxija plačao cca. 300 kuna što je cifra za koju se možete voziti neusporedivo više i u Evropi i u SAD. Odjednom za tu istu dionicu moguće se danas voziti barem (!) duplo manje!!! I sad bi po logici monopolista trebalo stalno dovoditi u pitanje taxi Cammeo!? Osobno u kola Zagreb taxija neću uči dok god to bude moguće. Što se pak konkurentske firme tiče baš nikada nije mi se dogodilo da ne dobijem račun i to s imenom vozača i točnom distancom te baš nikada nitko od njih nije bio neljubazan ili bilo što slično!