Promo

24sata je najjači digitalni brend u Hrvatskoj uz YouTube i Fejs

Foto: 24sata
24sata
Foto: Youtube
24sata
Foto: Youtube
24sata
Foto: Youtube
24sata
Foto: 24sata
24sata
VL
Autor
PR Članak
15.11.2014.
u 09:00
Istraživanje TNS-a za YouTube: Najjači digitalni brendovi u Hrvatskoj su YouTube i Facebook, a odmah uz njih je 24sata kojeg svaki dan posjećuje 39 posto korisnika
Pogledaj originalni članak

Prema istraživanju koje je za YouTube radio TNS, vodeća svjetska agencija za istraživanje tržišta, 74 posto građana Hrvatske koristi internet, a od tog broja čak 83 posto koristi YouTube.

Nakon, YouTubea naravno, pa Facebooka, njihovi korisnici najviše koriste i prepoznaju upravo brend 24sata.

Foto: Youtube

24sata najbolji od hrvatskih digitalnih brendova

YouTube i Facebook svaki dan posjećuje više od 50 posto korisnika, a među hrvatskim brendovima najviše posjećuju 24sata i to svaki dan - 39 posto, tjedno 24 posto i mjesečno 18 posto.

Korisnici imaju najbolje mišljenje o YouTubeu sa 46 posto dok Facebook voli 23 posto korisnika. Odmah iza njega je 24sata o kojemu 21 posto korisnika ima pozitivno mišljenje.

Foto: Youtube

U istraživanju koje YouTube koristi u promotivne svrhe ima zanimljivih podataka o korištenju njihove platforme te oglašavanju.

Pokazuje vremena korištenja YouTubea u usporedbi s TV-om i doba dana.

Prime-time sve manje pripada televiziji

Večernji prime-time sve manje pripada TV-u, a sve više sadržaja konzumira se na YouTube platformi vrlo često istovremeno. Daljnji rast gledanja video sadržaja putem YouTubea i interneta ozbiljno će uzdrmati TV industriju koju publika sve manje konzumira.

Foto: Youtube

YouTube je nedavno potpisao sporazum sa HDS ZAMP-om kojim će hrvatskim i inozemnim glazbenicima, skladateljima i nositeljima prava koje ZAMP zastupa, omogućiti da ostvaruju prihode od YouTubea u Hrvatskoj. Naknadu će dobivati nakon što njihova glazba generira prihod od reklama prikazanih prije ili unutar nekog video sadržaja.

Pogledajte na vecernji.hr