RASTE PRODAJA

U 2024. prodano gotovo 64.000 novih vozila u Hrvatskoj: Jedan marka automobila apsolutno dominira tržištem

Zagreb: Test automobila Škoda Octavia sport line
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
1/2
08.01.2025.
u 09:22

Gotovo polovinu lanjske prodaje činili su benzinci. Vozila s benzinskim pogonom tijekom 2024. prodano je 30.535, što je 47,9 posto od ukupne prodaje

U Hrvatskoj je prošle godine prodano 63.806 novih putničkih vozila, što je za 7.109 ili 12,5 posto više nego 2023., dok je samo lanjskog prosinca prodano 3.642 novih vozila, što je 227 ili 6,6 posto više u odnosu na prosinac 2023., podaci su Promocije plus.

Najprodavanija marka automobila lani je bila Škoda, kojih je ukupno lani prodano 8.412 ili 13,1 posto ukupne prodaje. Drugi je Volkswagen s prodajom od 7.417 komada i udjelom u prodaji od 11,6 posto, dok je treći Renault s ukupnom prodajom od 4.593 novih vozila i udjelom od 7,2 posto. Četvrto mjesto drži Toyota sa 4.217 prodanih novih vozila (udjel 6,6 posto), a peto Suzuki sa njih 4.074 ili 6,3 posto udjela u ukupnoj prodaji.

Od premium marki, Audi je tijekom 2024. prodao 2.523 novih automobila, BMW 1.983, a Mercedes njih 1.237. Nadalje, lani je prodana i 601 Tesla te 425 Porschea. Od relativno novih igrača na domaćem tržištu, svoj put do kupaca pronašlo je i 1.434 MG-a, 593 Geelyja i 206 Forthinga.

Suzuki Vitara bila je najprodavaniji model u prosincu 2024., budući da je Vitaru tog mjeseca odabralo 150 kupaca. Kineski MG ZS drži drugo mjesto najprodavanijih modela s prodajom od 147 novih jedinica, dok je treća Octavia, s prodanih 141 vozila. VW T-Cross je na četvrtom mjestu najprodavanijih modela, budući da ih je u prosincu prodano 140, dok je petom mjestu Citroen C3 s prodajom od 137 komada.

Gotovo polovinu lanjske prodaje činili su benzinci. Vozila s benzinskim pogonom tijekom 2024. prodano je 30.535, što je 47,9 posto od ukupne prodaje. Hibrid je odabralo 19.263 kupaca ili 30,2 posto, a dizelaša njih 10.685, odnosno 16,7 posto. Električnih auta prodano je 1.915 ili tri posto od ukupne prodaje, a vozila na plin 1.408, odnosno 2,2 posto. 

FOTO Svi aduti najprodavanijeg automobila u Hrvatskoj, nove Octavije. Zaslužuje li i u ovom izdanju titulu?

Zagreb: Test automobila Škoda Octavia sport line
1/19
Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije