Iz Facebooka su na službenom blogu izvijestili kako rade na promjeni algoritma koji određuje redoslijed objava koje korisnici vide nakon što su uvidjeli da korisnici drukčije reagiraju na objave Facebook-stranica od objava prijatelja.
Naime, testovi su pokazali da veći broj tekstualnih statusa potiče i ostale korisnike da pišu više tekstualnih statusa. Zbog toga su u Facebooku forsirali više takvih statusa na News Feedu korisnika. Međutim, s vremenom su shvatili da ovo pravilo ne vrijedi za tekstualne statuse koje objavljuju stranice, pa su promijenili sustav tako da drukčije tretira statuse stranica od statusa prijatelja.
Administratori stranica sada mogu očekivati pad distribucije tekstualnih statusa, ali i mogući porast distribucije i uključenosti korisnika kod drugih vrsta objava, poručili su iz Facebooka. Također su objasnili koji je najbolji način za objavu linkova. Naime, mnogi administratori to rade tako da objave kraći tekstualni status pa na kraju stave URL:
Pokazalo se da je mnogo bolje koristiti takozvani link-share, kada se stavi link i pusti Facebook da povuče i sliku i naslove. Ne samo da takav način objave linkova bolje izgleda, već i rezultira većim uključenjem korisnika – konkretno, većim brojem lajkova, komentara, dijeljenja i klikanja:
>> Novo na Facebooku: Šaljite poruke slavnima za desetak funti