IZVJEŠTAJ

AI je ključna za korisničko iskustvo

Foto: Getty Images
AI je ključna za korisničko iskustvo
29.11.2019.
u 10:00
Ericssonov izvještaj pokazuje da se atraktivnije korisničko iskustvo temelji na temelju umjetnoj inteligenciji
Pogledaj originalni članak

Pružatelji komunikacijskih usluga širom svijeta prepoznali su potrebu za brzim uvođenjem umjetne inteligencije (AI) i automatizacije kako bi na troškovno učinkovit način poboljšali korisničko iskustvo u skladu sa sve bržim uvođenjem 5G temeljenog interneta stvari i Industrije 4.0. To je samo jedan od uvida u novom Ericssonovu izvještaju – atraktivnije korisničko iskustvo na temelju AI i automatizacije – koje pokazuje da su AI i automatizacija u radu, u upravama pružatelja komunikacijskih usluga širom svijeta, prešli iz koncepta u stvarnost.

Izvještaj prikazuje na koji način osobe odgovorne za rad mreža koriste UI i automatizaciju za postizanje poslovnih rezultata i korištenje prilika, ali i kako rješavaju izazove poput poboljšanja zadovoljstva korisnika (net promotor score – NPS) – jasnog pokazatelja dobrog korisničkog iskustva i troškovne učinkovitosti. Ključni nalazi pokazali su da 90 posto ispitanih navodi da je AI važan za poboljšanje korisničkog iskustva, čak 8 od 10 pružatelja usluga očekuje porast troškova i složenost kao rezultat dodavanja nove tehnologije, 92 posto pružatelja usluga dodatno je poboljšalo mrežne uvide u svrhu postizanja boljih ključnih performansi tijekom prošle godine, a 9 od 10 jako cijene korisničko iskustvo i rastuće prihode, dok 7 od 10 pružatelja usluga smatra da je tehnološka transformacija ključni izazov.

Ericssonovo istraživanje pokazuje da većina pružatelja komunikacijskih usluga već radi na inicijativama za AI i automatizaciju. Međutim, kažu kako sama tehnologija nije dovoljna – potrebne su nove vještine i načini rada da bi pružatelji usluga postali digitalni u većoj mjeri. Te su organizacijske promjene barem toliko važne koliko i tehnološki aspekti u uspješnoj digitalnoj transformaciji.

Peter Laurin, stariji potpredsjednik i čelni čovjek poslovnog područja usluge upravljanja u Ericssonu kaže: „Uvođenje 5G i interneta stvari, veliki rast broja povezanih uređaja i borba za očuvanje dobre pozicije imaju snažan utjecaj na načine upravljanja mrežama i informacijskim tehnologijama. Uvođenjem 5G širom svijeta, pružatelji usluga suočavaju se s izazovom upravljanja s više tehnologija i korisničkih slučajeva istovremeno, novim zahtjevima usluga, virtualizacijom i odsječcima mreža (network slicing). Imajući to u vidu, složenost upravljanja mrežama sljedeće generacije zasigurno će rasti. Ericsson Operations Engine, AI-vođena platforma za upravljanje mrežama budućnosti omogućava pružateljima usluga uspješno prevladavanje ove transformacije“. Izvještaj pokazuje da pružatelji komunikacijskih usluga područje rada mreža smatraju izrazito važnim za troškovnu učinkovitost.

Međutim, sada ističu povećan fokus na korisničko iskustvo i svjesni su uloge koju igraju u ostvarivanju ovog strateškog prioriteta za šire poslovanje. Ericsson nastavlja uvoditi 5G kod pružatelja komunikacijskih usluga širom svijeta, otvarajući vrata novim mogućnostima interneta stvari, Industriji 4.0 i digitalizaciji. Ericsson Operations Engine stvara održivu diferencijaciju jer razvija poslovanje od usredotočenosti na mrežu prema usredotočenosti na korisničko iskustvo. To temeljno mijenja mreže iz reaktivnih u proaktivne, iskorištavajući podatke, automatizaciju i umjetnu inteligenciju.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.