Novo u Hrvatskoj

Kreće od 334.345 kn: Isprobali smo prvi Alfin SUV

Foto: Mladen Milčić
Foto: Mladen Milčić
Foto: Mladen Milčić
Foto: Mladen Milčić
Foto: Mladen Milčić
Foto: Mladen Milčić
Foto: Mladen Milčić
Foto: Mladen Milčić
Foto: Mladen Milčić
31.05.2017.
u 10:15
Bez obzira na to što dolazi u povišenom izdanju, Stelvio nudi sportsku dinamiku vožnje kakvu i očekujemo od pravog Alfa Romea
Pogledaj originalni članak

Stelvio, dugo najavljivani prvi SUV Alfa Romea stigao je u Hrvatsku po početnoj cijeni od 334.345 kuna za izvedbu s 2,2-litrenim JTDM dizelašem sa 180 KS, stražnjim pogonom i 8-stupanjskim ZF automatskim mjenačem. Dvolitreni turbobenzinac od 200 KS s istim mjenjačem i pogonom stoji 364.898 kuna, dok za najpovoljniji Q4 model s pogonom na sve kotače (2,0 turbobenzinac sa 280 KS) s jačom Super opremom treba izdvojiti 391.164 kune. Nije malo, ali konkurenti poput BMW X3 ili Audi Q3 su osjetno skuplji.

Efektan zled Stelvio duguje talijanskim dizajnerskim majstorima, koji su prilično robustan automobil dužine 469 cm i međuosovinskog razmaka od 282 cm, koji se tehnički većinom temelji na limuzini Giuliji učinili vrlo atraktivnim. Nismo se mogli oteti dojmu da im je za dizajniranje njuške inspiracija bila Alfa Romeo 147, dok stražnji kraj podjeća na Porscheove SUV modele. Neka, Stelvio uživo izgleda jako dobro.

Unutrašnjost je, pak, preuzeta većinom iz lani predstavljene Giulije, baš kao i pogonski agregati te ZF-ov 8-stupanjski mjenjač. Kako bi se smanjila masa i time dobilo na dinamici vožnje Stelvio je prednji ovjes je napravljen od 80%, a stražnji nezavisni multilink od 45% aluminija. Tako je masa ovog velikana smanjena na 1600 kg što se itekako osjeća u vožnji, a uz vrlo izravan upravljač i Stelvio i u zavojima pruža mogućnost zabavne sportske dinamične vožnje, dakako, u okvirima D SUV segmenta.

Vozač može pomoću DNA sustava birati vozačke postavke dinamic, normal i all weather. U osnovnoj Q2 izvedbi stiže sa stražnjim pogonom i iz Giulije poznatim 2,2-litrenim dizelašem uparenim sa odličnim 8-stupanjskim automatikom. Sasvim dobra kombinacija, dapače. U ponudi je i jači dizelaš sa 210 KS, te dvije turbobenzinske varijante sa 200 i 280 KS. Slabiji dizelaš sa 150 KS i top izvedba sa benzinskih 510 KS stižu kasnije.

Birati se osim početne već bogate opreme i dva još raskošnija paketa – Super i Super+, Q4 pogon na sve kotače, a benzinska 2,0 Launch Edition verzija sa 280 KS i posebnom luksuznom opremom stoji 442.570 kuna.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.