Za svjetsku premijeru na ženevskom se salonu automobila, početkom ožujka, spreman je i novi kompaktni Alfa Romeo model, odnosno konačna verzija poželjnog sportaša 4C. Coupe 4c - s pogonom preko stražnje osovine te s centralno smještenim motorom - u sportskim sjedalima može povesti dvije osobe. Novi Alfa Romeo 4C rezultat je iskustva stečenog s modelom Alfa Romeo 8C Competizione, proizvedenog u Maseratijevoj tvornici u Modeni. Na tržišta diljem svijeta izaći će tijekom ove godine, a trebao bi značiti i veliki povratak talijanske marke u Ameriku, te Alfin globalni rast.
Kompaktni sportaš vrhunske aerodinamike dug je manje od četiri metra, uz međuosovinski razmak manji od 2,4 metra. U širinu broji 200 centimetara, te je 118 cm visok. Pogoni ga novi 4-cilindarski 1750 aluminijski turbo benzinac s direktnim ubrizgavanjem i Alfinim TCT automatskim prijenosom s dvostrukom spojkom, koji se može pohvaliti malom težinom i velikom brzinom reagiranja. Stupnjeve prijenosa vozač može mijenjati i ručno, putem polugica smještenih iza kola upravljača.
Novitetu je ugrađen i novi Alfin DNA izbornik s dodanim četvrtim, trkaćim modom. Šasija je u potpunosti izrađena od karbona, a omjer težine i snage iznosi manje od četiri kilograma po konjskoj snazi. Iz svega ovoga jasno je da nabildani talijan predstavlja sve ono što od sportskog automobila očekujemo - performanse, tehnološku izvrsnost, stil.
>> Mazda će za Alfa Romeo proizvoditi novi roadster
Ševrole neće zbog SS, a ovaj ne treba zbog 4C (možda su na ćirilici!?). Zagrebačke tramvaje neće jer im stakla idu u slovo U. Ajme?