Prvi milijun novog pločastog računala Apple je prodao u 28 dana od početka prodaje. Drugi je milijun prodan po navodu tvrtke “u manje od 60 dana". Jučer je objavljen podatak da je 80 dana od početka prodaje prodano tri milijuna tih uređaja. Umjesto da glad za novotarijom jenjava – ona se pojačava! Cinici, koji u svakoj zgodi žele podcijeniti uspješan proizvod, mogu dobaciti da se širi tržište, da se naprava najprije prodavala samo u SAD-u, a potom je prodaja počela na još devet najbogatijih tržišta. Činjenice, međutim, govore drugo: interna su očekivanja u Appleu bila odmjerena deset dana kasnije.
Sada se pokazuje da su njurganja "upućenih" o iPadu bila potpuno neutemeljena, jer čvrste brojke malo što može opovrgnuti. Postaje jasno da za tim gadgetom nije poludio samo onaj sitni postotak kupaca koji od prvoga dana "mora" imati svaku novu tehničku igračku. Ubrzanje prodaje koje se upravo događa posve sigurno nije ni rezultat kakve reklamne kampanje. One se obično ispušu u mjesec dana i proizvod potom počinje živjeti normalnim tržišnim životom. S iPadom nije tako.
I dok se logističari upinju da zadovolje potražnju za najbrže prodavanim proizvodom u povijesti potrošačke elektronike, druga se linija u Appleu tek priprema na možda najveći udar: danas će u SAD-u prvi kupci moći kupiti prve telefone nove generacije, iPhone 4. Prije desetak dana Appleova internetska trgovina, kao i ona njegova američkog telekom-partnera AT&T-a, bila je otvorena za pretplatu na samo jedan dan. Serveri su se više puta rušili od navale kupaca, a kad su predbilježbe 24 sata kasnije zaustavljene, pokazalo se da ih je primljeno 600 tisuća. Na vidiku je možda novi rekord.
Jel tu treba nešto komentirat? Jednom davno donijeh zagriženu jabuku u dom svoj i nikad se više od nje ne odvojih......kao i svi koji je imaju. I svi mi znamo zašto. Ovi novi što otkriše iPad i iPhone samo su logični nastavak ono što ja već godinama znam...Kupit ću mami jedan ipad:-)