Aston Martin danas je jedan od pojmova koji istinskim ljubiteljima automobila mami uzdahe. Aston Martin 1929. bio je tvrtka koja je u prvih devet mjeseci te godine jedva uspjela prodati sedam automobila. Ta godina ne označuje početak Aston Martina, no u njoj su se susreli njegov pad i uspon.
Priča o Aston Martinu zapravo je započela 1913. godine, kad su se mehaničari Lionel Martin i Robert Bamford u Londonu zajedno upustili u prodaju Singer automobila. Godinu poslije odlučili su proizvoditi vlastite automobile i Aston Martin je rođen.
Ubrzo nakon što je prvi Aston Martin izišao iz garaže, Prvi svjetski rat privremeno je zatvorio tvrtku. Nakon ponovnog, poslijeratnog otvaranja uspjeh je izostao, pa je 1922. Bamford prodao svoj udio Martinu. Tvrtka je životarila zahvaljujući financiranju Louisa Zborowskog, no upala je u probleme kad je on 1924. poginuo u nesreći tijekom utrke. Novi financijer iz posla je izgurao Martina, no ni on nije trajao dugo - 1926. prodao je za 4000 funti Aston Martin Motors tvrtki Renwick & Bertelli, koja je proizvodila motore. Već spomenuti neuspjeh iz 1929. godine nije obeshrabrio nove vlasnike.
Nakon što su William Somerville Renwick i Augustus Cesare Bertelli uspjeli pronaći financijski moćnog partnera, stvari su krenule nabolje. Te iste, 1929. godine, na londonskome Motor Showu predstavljen je International.
Model je ponuđen kao dvosjed i kao četverosjed, napravljen na jednakoj kratkoj šasiji, sa 259 cm međuosovinskog razmaka. Stvoren je da bi osvojio sportsku klijentelu kojoj je utrkivanje u krvi. Stoga je silueta vozila bila sportska, a i 1,5-litreni četverocilindrični motor. Tunirana verzija na raspolaganju je bila od 1930. godine, uz 50 funti doplate.
Mali Aston Martin imao je sve što se očekivalo od istinskog sportskog automobila: visoke performanse, držao se ceste kao da je zalijepljen za nju, precizno je i brzo reagirao na vozačeve želje te je bio mamac za oči. Motor je bio posebna priča - kultivirana zvuka kao da je kakav 6-cilindraš - glatko je ubrzavao.
Također, International nije tražio od vozača da se odrekne komfora. Vozačku poziciju opisivali su odličnom, sjedalo se ugađalo, a kolo upravljača bilo je postavljeno točno kako treba. Jednostavno je bio užitak mijenjati brzine kratkim mjenjačem. Ukratko, svi su pali na koljena pred njim.
007 voli Aston Martina
Najpoznatiji svjetski špijun, James Bond 007, dobro se snašao za upravljačem Aston Martina. Ljubav je počela još 1964. godine kad se Sean Connery u filmu “Goldfinger” provozao u svojem Aston Martinu DB5. U posljednjem u nizu filmova o tajnom agentu 007 (“Die Another Day”, 2002.) Pierce Brosnan vozi Aston Martin V12 Vanquish. To je najbrži od svih proizvedenih cestovnih Aston Martina.