'ridesharing'

AutoHop - online platforma koja spaja vozače i putnike štedeći im vrijeme i novac

Foto: AutoHop
autohop
Foto: AutoHop
autohop
Foto: AutoHop
autohop
Foto: AutoHop
autohop
Foto: AutoHop
autohop
Foto: AutoHop
autohop
Foto: AutoHop
autohop
Foto: AutoHop
autohop
Foto: AutoHop
autohop
17.09.2014.
u 14:43
AutoHop vozačima nudi priliku da uštede dijeleći troškove putovanja dok putnicima nudi udobniju, fleksibilniju i povoljniju alternativu vlakovima i autobusima
Pogledaj originalni članak

Online platforma za spajanje vozača sa slobodnim mjestima u autu i putnika na istim relacijama, AutoHop, pokrenuta je na hrvatskom webu te naišla na odličan prijem - tijekom srpnja i kolovoza na njoj je objavljeno više od 20.000 vožnji.

AutoHop vozačima nudi priliku da uštede dijeleći troškove putovanja dok putnicima nudi udobniju, fleksibilniju i povoljniju alternativu vlakovima i autobusima.

- Vozači koriste AutoHop najviše zbog financijskih benefita, a putnicima je najdraža komocija, odnosno, mogućnost da, za razliku od autobusom ili vlakom, putuju od vrata do vrata te ne moraju nositi prtljagu od i do kolodvora - objašnjava Antonija Bilić Arar, zadužena za marketing u Hrvatskoj, dodajući kako je društvena komponenta zajedničkog putovanja također bitna.

- Jedan od naših prvih i najaktivnijih korisnika, koji je tijekom ljeta često putovao na istoj relaciji, rekao nam je kako mu je činjenica da se ne vozi sam u autu bila čak važnija od financijske uštede.

Podjela prijevoza odnosno ridesharing nije nepoznat koncept u Hrvatskoj, osobito među onima koji često putuju po zemlji ili u inozemstvo. Dosad su se za pronalaženje vozača ili suputnika koristili razni forumi, oglasnici i brojne grupe na Facebooku, ali nije postojalo jedinstveno mjesto na kojem bi se putnici i vozači pronalazili brzo i transparentno.

Cilj AutoHopa je da podjela prijevoza postane jedan od uobičajenih načina putovanja te svojom platformom stvara zajednicu koja se zasniva na povjerenju. Korisnici popunjavaju profil u kojem, među ostalim, mogu navesti i koju glazbu vole slušati te vole li razgovarati tijekom puta, a vozači moraju navesti detaljne podatke o automobilu tako da nema neugodnih iznenađenja. Tako mogu saznati više jedni o drugima i prije puta, čuti se telefonom, pa i vidjeti imaju li zajedničkih prijatelja na društvenim mrežama.

Naravno, vozači i putnici se međusobno ocjenjuju tako da je vrlo lako provjeriti s kime se ugodno voziti.

AutoHop u Mađarskoj postoji od 2012., početkom 2014. proširio se na Rumunjsku, a početkom ljeta iste godine stiže u Hrvatsku i Srbiju.

- Ideja za AutoHop rodila se iz spoznaje da je u mnogim zemljama jugoistočne Europe putovati autobusima i vlakovima još uvijek vrlo skupo, dugotrajno i zamorno. Osjetili smo to na vlastitoj koži i jednostavno smo željeli ponuditi povoljniju i zabavniju alternativu - objašanjava Istvan Haidekker koji je AutoHop pokrenuo sa svojim bratom i još jednim kolegom.

>> Ukrali su vam automobil? Rate operativnog leasinga više ne morate plaćati!

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.