Druženje se s posljednjim u nizu maratonaca nastavlja. Peugeotov model 607 uspješno je završio i drugu etapu, te je pred njim još nešto manje od 80 tisuća kilometara. Zadani cilj od 100.000 kilometara - odnosno kilometražu koju prosječni hrvatski vozač prevali u pet godina - postići u samo dvanaest mjeseci nije lagan posao, ali zahvaljujući segmentu automobila kojemu testirani primjerak pripada, možemo reći kako je putovanje ovom cestovnom krstaricom pravo zadovoljstvo.
Model 607, Peugeotov pripadnik više srednje klase, debitirao je 1999. na salonu automobila u Frankfurtu, a godinu dana kasnije našao se i u prodaji. Tijekom 2004. doživo je "facelifting" te mu je obnovljena pogonska grupa. Otad se nudi i novi, 2,7-litreni dizelski, agregat, koji pogoni i našeg maratonca. Peugeot je tako stao uz rame mnogo razvikanijim modelima iz segmenta. Ono što krasi Peugeot, elegancijaje prisutna na mnogim detaljima. Kod Peugeota smo navikli na udoban ovjes, što se može reći i za model 607, ali u nekim slučajevima zna biti malo preglasan. Elegantne su linije i u putničkoj kabini. S obzirom na najbogatiju razinu opremljenosti, teško da možemo uputiti riječ prigovora onome što se nudi. Prostrana i udobna sjedala presvučena su kožom, a sva sjedala su i grijana pa vjerujemo da ćemo se bez bojazni od smrzavanja prevesti iz sada već hladne jeseni, preko zime u toplije proljeće. Dodatni je dojam prostrane unutrašnjosti postignut korištenim svjetlijih materijala koji djeluju jako elegantno. Naravno da ne može sve biti savršeno - svijetla unutrašnjost nije zahvalna za održavanje jer je na tepisima, ali i sjedalima te konzoli, vidljiva svaka nečistoća.
Testirani primjerak opremljen je odličnim JBL audiouređajem i CD izmjenjivačem u prtljažniku, dok je na središnjem grebenu CD player koji čita i MP3 zapise, te je povezan i s navigacijskim uređajem. Uz automobil se dobiva i karta Europe na kojoj, na žalost, nema Hrvatske, ali već pri ulasku u Sloveniju dobiva se cestografija pa možete bez brige putovati kuda god vam srce zaželi.
Pokrivene su veće i bitnije prometnice, dok je za detaljnije mape, na kojima su i odlični planovi gradova i ulica, ipak potreban poseban CD. Malenih problema imali smo s CD playerom koji je u jednom trenutku odlučio da nam neće vratiti CD, i zadržao ga. Stoga je naručen novi player kako nas u ključnom trenutku ovaj uređaj ne bi iznevjerio.
Podaci
Motor: turbodizelski, common rail
Obujam: 2721 ccm
Snaga: 204 KS (pri 4000 okretaja)
Moment: 440 Nm (pri 1900 okretaja)
0-100 km/h: 8,7 sek
Maks. brzina: 230 km/h
Pros. potrošnja: 8,4 l/100 km
Dimenzije (d/š/v): 490,2/183,5/144,2 cm
Međuos. razmak: 280 cm
Prtljažnik: 468 l
CIJENA do registracije
Gotovina: 368.000 kn
Kredit: 7331 kn (x 60)