Nova Mazda6 svrstala se u malu grupu modela koje smo nakon testa poželjeli imati u privatnoj garaži. Već to govori dovoljno. Osim što odlično izgleda, Mazda6 jednako se i vozi. Za volanom limuzinske ‘šestice’ osjećali smo se kao srasli s automobilom. Rijedak osjećaj u današnjim velikoserijskim automobilima, a Mazda6 ga pruža, i to u jednoj od jeftinijih izvedbi. Nova Mazda6, naime, cjenovno starta od 189.900 kuna u početnoj benzinskoj izvedbi. Isprobani primjerak pokretao je isti, početni benzinac (2,0i) sa 145 konjskih snaga, no podebljan drugom po redu razinom opremljenosti (Challenge). Dakle, od najjeftinije ‘šestice’ isprobana se razlikuje samo detaljima koji dodatno podižu komfor (primjerice, ima dvozonski automatski klima-uređaj umjesto ručnoga, tempomat, senzore za kišu i svjetlo, preklopiva stražnja sjedala (40:60) s Karakuri sustavom...).
Motor se pokreće pritiskom na gumb, a isprobani benzinac s direktnim ubrizgavanjem ugodan je i - usprkos našem prvotnom nepovjerenju - dovoljno snažan za 486,5 cm dugu cestovnu krstaricu. Skyactiv tehnologija tu je ostavila svoj potpis, pa na cesti početni benzinac djeluje snažnije nego na papiru (do stotke za 9,5 s, maksimalnih 208 km/h). Mazda6 2,0i startna je, dinamična, i ugodno ju je voziti. Upravljač je direktan, kočnice snažne. Uz kompaktan i brz ručni mjenjač za automatskim nismo žalili. Brzine se mijenjaju precizno i uglađeno. Po tvorničkoj deklaraciji, Mazda6 s ovim motorom na stotinu bi prijeđenih kilometara trebala trošiti 5,5 litara goriva. Nismo štedjeli, a potrošnja testa nam je 5,7 l/100 km, što je za svaku pohvalu. Mazda, dakle, nije pretjerivala kad je novu ‘šesticu’ najavljivala kao jednu od najsigurnijih i najekonomičnijih Mazdi ikada.