C-Aircross Concept

Citroënov koncept kompaktnog SUV-a dijeli platformu s Opelom, a umjesto retrovizora ima kamere

Foto: Citroën
Citroën C-Aircross Concept
Foto: Citroën
Citroën C-Aircross Concept
Foto: Citroën
Citroën C-Aircross Concept
Foto: Citroën
Citroën C-Aircross Concept
Foto: Citroën
Citroën C-Aircross Concept
Foto: Citroën
Citroën C-Aircross Concept
Foto: Citroën
Citroën C-Aircross Concept
Foto: Citroën
Citroën C-Aircross Concept
Foto: Citroën
Citroën C-Aircross Concept
Foto: Citroën
Citroën C-Aircross Concept
15.02.2017.
u 14:10
Tehnologija u službi vozača obuhvaća head-up zaslon u boji, kameru za vožnju unatrag i bežični indukcijski punjač za pametne telefone
Pogledaj originalni članak

Citroën je za premijerno izlaganje u ožujku, na međunarodnom salonu automobila u Ženevi, pripremio koncept kompaktnog SUV modela - C-Aircross Concept - koji se vizualno temelji na novom C3. Platformu dijeli s Opelovim modelom, koji će također premijerno biti izložen u Ženevi, ali ne kao koncept, već kao gotov proizvodni automobil.

Vrata Citroëna C-Aircross Concept otvaraju se u suprotnim smjerovima i otkrivaju prostranu kabinu, široka prošivena sjedala i, zahvaljujući panoramskom staklenom krovu, mnogo svjetlosti. U unutrašnjosti se mogu vidjeti temelji programa Citroën Advanced Comfort®. Tehnologija je u službi jednostavnije uporabe: head-up zaslon u boji, umetak koji se nastavlja na instrumentnu ploču, upravljač s jednim krakom s pojednostavnjenim komandama, kamera za vožnju unatrag i bežični indukcijski punjač za pametne telefone.

Korisne informacije o vožnji prikazuju se izravno u vozačevu vidnom polju. Minimalistički instrumenti prikazuju se na širokoj staklenoj površini. Dvije bočne kamere preuzimaju ulogu tradicionalnih vanjskih retrovizora. Slike se prikazuju na zaslonu ugrađenom umjesto unutarnjeg retrovizora. Za optimalan pregled situacije iza vozila, koncept je opremljen i stražnjom kamerom smještenom u središtu krovnog spojlera.

Vozači i putnici imaju pristup širokoj paleti funkcija putem 12-inčnog središnjeg dodirnog zaslona. Smješten je u samom središtu kontrolnog centra automobila. Položaj multimedijskog sustava svima omogućuje pristup podacima o putovanju s pomoću povezanog 3D navigacijskog sustava s prepoznavanjem glasovnih naredbi. Svaki putnik može odabrati glazbu za sebe ili pogledati svoj omiljeni film, a moguć je niz različitih konfiguracija: 1/3:2/3, 2/3:1/3 ili preko cijelog zaslona. Konceptni automobil C-Aircross Concept opremljen je i sustavom Grip Control.

>> 'Pa stvarno je isti Cactus!' Novi C3 privlači SUV izgledom

NAJAVLJUJU POČETAK RADOVA

RS ne odustaje od zračne luke u Trebinju, a evo zašto je to jako loše za stanovništvo na jugu naše države

Bez obzira na to što dubrovački političari upozoravaju da BiH obvezuje Konvencija o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, tzv. ESPOO Konvencija, kao i Protokol o strateškoj procjeni okoliša uz Konvenciju o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, Dodik je nedavno izjavi da je specifičnost lokacije dala mogućnost i drugima da utječu na gradnju, ali da oni unatoč tome neće odustati od projekta

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

RI
ribar110
14:31 15.02.2017.

Citroen i Renault udobni i pouzdani .

Avatar OIujni
OIujni
21:21 15.02.2017.

Citroen i Renault kvarljivi i time nepouzdani.