Citroënov kompaktni SUV C5 Aircross redizajniran je na pola svog modelskog vijeka. Francuzi su to napravili na klasičan način – naglasak je stavljen na osvježenje vanjskog izgleda.
C5 je ostao jedan od najprostranijih, najpopularnijih i, prije svega, najudobnijih automobila svog segmenta. I dalje je dugačak 450 centimetara, uz 273 cm međuosovinskog razmaka, a prtljažnik od 580 pa do 720 litara obujma (pomična stražnja sjedala) među liderima je u segmentu. Hibridna verzija zaprima od 460 do 600 litara. Na prvi je pogled C5 Aircross robusniji i impozantniji, a zaobljene linije sada su postale oštrije. Novi izgled ima i Citroënov logo, a dinamičnije su i bočne linije, dok se stražnji dio može pohvaliti novim trodimenzionalnim LED svjetlosnim potpisom.
Robusnost je naglašena uz odignutost od tla od 23 cm, dolazi uz plastične obloge oko cijelog auta koje uključuju i Airbumb te lukove kotača. No, bez obzira na terenske značajke u ponudi i dalje nema 4x4 verzije. Ali, u ponudi jest plug-in hibridna inačica s 225 konjskih snaga uvedena krajem 2020. godine, koja u Europi već čini 30 posto prodaje.
Nova boja karoserije u ponudi je Eclipse Blue, vrlo duboka i elegantna plava boja koja se mijenja iz tamnoplave u crnu, ovisno o vanjskom svjetlu, a novost su i 18-inčni alu-naplatci s dijamantnim rezom te sjajne crne funkcionalne krovne šipke s novim mat crnim umetkom te nova sjajna crna boja retrovizora.
I unutrašnjost je modernija i profinjenija uz visoki položaj sjedala te dobru preglednost i ergonomiju. Umjesto 8-inčnog, sada je u boljim opremama na središnjem dijelu vrlo lijepo ukomponiran 10-inčni zaslon osjetljiv na dodir.
Odmah po sjedanju za upravljač primjećujemo još veću udobnost za koju zasluge idu Citroën Advanced Comfort sjedalima. Izrađena su od pjene visoke gustoće u jezgri sjedala, dodatnog sloja pjene od 15 mm i specifične su konstrukcije pa je vožnja u Citroënu C5 Aircrossu zaista ugodna i opuštajuća.
U ponudi su i dalje benzinski i dizelski motori, 1,2 Pure Tech turbobenzinac sa 130 KS i 230 Nm (10,5 s do stotke, maksimalnih 195 km/h, u prosjeku troši 6,1 l/100 km) te 1,5 BlueHDi turbobenzinac sa 130 KS i 300 Nm (10,4 s, 189 km/h, 4,9 l/100 km). Oba stižu sa 6-brzinskim ručnim ili 8-brzinskim automatskim mjenjačem. Na naše tržište C5 Aircross stiže početkom srpnja, a cijena početnog benzinca iznosi 232.740 kuna. Početni dizelski model košta 256.085 kuna, dok hibridna verzija stoji od 341.408 kuna.
Može Citroen i bolje.