Na testu

Clio R.S. - nervozna ergela zatočena u mišićavom tijelu

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
renault clio (1)
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
renault clio (1)
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
renault clio (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
renault clio (1)
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
renault clio (1)
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
renault clio (1)
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
renault clio (1)
17.08.2013.
u 15:00
Snaga njegovih 200 konja na podlogu se prenosi putem mjenjača s dvije spojke, a vozač brzine mijenja na upravljaču
Pogledaj originalni članak

Iz savršenog paketića kakav je Renault Clio RS četvrte generacije teško je izdvojiti jednu stvar koju smatramo najboljom, no kad bismo baš morali, izbor bi pao na 6-stupanjski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom koji omogućava da brzine munjevitom brzinom mijenjamo putem polugica iza kola upravljača. Kao da sjedimo u bolidu Formule 1. Ili predobar zvuk koji vozača dodatno nabrijava da popušta nogu na gasu, kako bi već u idućoj sekundi mogao opet snažnije nagaziti na gas.

Potrošnja 9,5 l/100 km

Ili osjećaj usporediv s onim pri vožnji go-karta, osjećaj da Clio RS juri po tračnicama i da ga ništa ne može izbaciti iz savršene putanje. Ili činjenicu da strelovito ubrzava te stotku dograbi za 6,8 sekundi, uz maksimalnih 230 km/h, ne trošeći pritom više od 9,5 l/100 km, kako god ga stiskali. Ili mišićave linije začinjene detaljima koje nameću spoznaju o agresivnom karakteru kompaktne jurilice. Zapravo, ipak se ne možemo odlučiti. Puno toga na novom Cliju RS smatramo vrhunskim. Umjesto dosadašnjeg atmosferskog 2,0-litrenog agregata pokreće ga 1,6 turbobenzinac preuzet iz Nissan Jukea. No, motor je dorađen i razvija moćnih 200 konjskih snaga pri 6000 o/min, uz 240 Nm koje nudi već od 1750 o/min. U kojoj god brzini, pri kojim god okretajima, Clio RS uvijek ima snage za još. Osim motora, dorađen mu je i ovjes, pa je na cesti stabilniji, poslušniji, ali i udobniji. Porastao je, no lakši je 35 kg te kazaljka na vagi sada pokazuje 1205 kg.

Pazite na radare

Jedino što novom Cliju RS možemo pisati u minus cijena je od 185.400 kn. Kumovale su joj i nove trošarine, no tako je 23.690 kn skuplji od Peugeota 208 GTi, također jurilice sa 200 konja. Drugi problem s ovim automobilom jest da ga se vozač koji zaista voli vožnju teško može zasititi, pa mu - želi li zadržati vozačku dozvolu - savjetujemo da se informira o lokacijama policijskih radara.

>> Autoclick: Clio TCE – što manje to bolje

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.