LOTUS ELETRE

Da imate 118.000 eura, biste li ih dali za ovaj automobil?

Foto: Lotus
Foto: Lotus
Foto: Lotus
Foto: Lotus
Foto: Lotus
Foto: Lotus
Foto: Lotus
Foto: Lotus
Foto: Lotus
Foto: Lotus
Foto: Lotus
Foto: Lotus
Foto: Lotus
Foto: Lotus
Foto: Lotus
Foto: Lotus
30.03.2022.
u 11:30
Upečatljiv, egzotičan, prepoznatljivih Lotusovih linija ukomponiranih u obrise snažnog SUV-a, raspolaže s električnom ergelom od 600 konja
Pogledaj originalni članak

Lotus Eletre prvi je električni hiper SUV u svijetu. Prvi je to i električni Lotusov SUV općenito, no danas, kad već gotovo svi proizvođači imaju električne modele u ponudi – pa i Lotus je 2019. predstavio električnu Eviju - ovo 'hiper SUV' snažnije odjekuje. O čemu se radi? O tome da je Eletre među rijetkim automobilima koji mogu za manje od tri sekunde iz mirovanja ubrzati do 100 km/h. Postiže maksimalnih 260 km/h. Iz Lotusa kažu da je Eletre prvi od njihova tri lifestyle električna noviteta koji će na tržište u narednih nekoliko godina, a dizajn mu je inspiriran upravo Evijom. Upečatljiv, egzotičan, prepoznatljivih Lotusovih linija ukomponiranih u obrise snažnog SUV-a, raspolaže s ergelom od 600 konja. Pogon je na sva četiri kotača, a baterija kapaciteta većeg od 100 kWh omogućava doseg od 600 kilometara. Svega 20 minuta treba mu da se napuni za doseg od 400 km.

Rimčevo desetljeće

Matu Rimca nisu htjeli pustiti u paviljon sa skupim autima, a onda im je postao šef. Samo Hrvati u to još ne vjeruju

– Prije 12 godina, kad sam pokrenuo firmu, da mi je netko rekao da će se ovo dogoditi, ne bih vjerovao, ali sam pokrenuo firmu s idejom da napravimo nešto veliko. Iako je tu već puno rezultata, sad je već više od 1000 zaposlenih u firmi, imamo partnere poput Porschea, Volkswagena, Hyundaija, preuzeli smo i Bugatti, mi i dalje smatramo da smo na početku puta. Kraj? Kraja nema.

Lotus se u svojih 70 godina razvoja sportskih automobila dokazao upravo na područjima upravljivosti i aerodinamike pa su to i jake strane Eletre. Osim po munjevitom ubrzanju i činjenici da Lotusova gama inače baš i ne obiluje obiteljskim modelima, Eletre je posebna i po tome jer je prvi serijski Lotus s pet vrata. Prvi je to Lotus za koji možemo reći da nije izrazito sportski. Britanski proizvođač navodi i da je to najpovezaniji Lotus ikada. S druge strane, tipičan je Lotus. Svjedoče o tome i brojni otvori koji omogućavaju strujanje zraka kroz automobil, podižući tako aerodinamiku osjetno iznad razina uobičajenih kod SUV-ova.

Nastavno na to, donosi najnapredniji paket aktivne aerodinamike ugrađen u serijski SUV bilo kojeg proizvođača. Sveobuhvatna paleta sustava pomoći vozaču obuhvaća i prvi na svijetu sustav detekcije svjetla te LIDAR tehnologiju. Gdje propisi to dozvoljavaju, Eletre je opremljena virtualnim retrovizorima. Obilata upotreba karbonskih vlakana i aluminija reducirala je masu ovog golijata. Eletre je, naime, veliki SUV – dugačak je 510,3 centimetra, 213,5 cm je širok i 163 cm visok. Čak 301,9 cm razmaka među osovinama trebalo bi osigurati obilje prostora u luksuzno uređenom interijeru. Britanski Lotus novi je Eletre razvijao globalno, a model će se proizvoditi u Kini, u Wuhanu. Prvi kupci svoj bi Lotus Eletre – za koji valja izdvojiti od 118.00 eura – trebali dobiti 2023. godine.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

GL
globalsolutions
20:43 12.04.2022.

u ovoj državi koja plaća nerad i lopovluk bi taj auto koštao x 2 tako da teško dok bi se za 118kEUR-a našlo kupaca

Avatar messerschmidt
messerschmidt
10:59 04.04.2022.

Gledam neki film, prolazi leteći tanjur, sve što je na struju, gasi se. I što da ja kupim auto za cijelo bogatsvo pa preleti ergela letećih tanjura?

FA
FantaOrange
18:48 03.04.2022.

Osobno ne, ali razumijem zašto neko drugi bi.