Auto industrija

Kaštelanin stvorio bezvremenski dizajn švicarskog električnog automobila

07.03.2022.
u 14:19

Odmalena volim automobile i nisam oduševljen njihovom evolucijom u posljednjih 20 godina. Nije mi bilo jasno kako je proizvod, unatoč svim tehnološkim napredcima, toliko izgubio onu fascinaciju i postao nekako dosadan. Izazov koji me je gurao bio je kako prenijeti ljepotu, kvalitetu i emociju starih automobila u današnje doba – ali da ne postanu retro!

Drugi Hrvat u svijetu elektroničkih automobila, Rea Stark Rajčić, dizajnirao je prototip sportskog dvosjeda Piëch Mark Zero, koji nas izgledom pomalo vraća u 60-e i 70-e godine prošlog stoljeća, prenosi Slobodna Dalmacija. Njegov poslovni partner Anton Piëch znan je u svijetu automobila. 

Od prvog pojavljivanja u javnosti traje veliki interes za startup tvrtku koja je za 2024. godinu najavila proizvodnju serijskog modela Piëch GT4

O 38-godišnjem industrijskom dizajneru i kreativnom direktoru tvrtke Piëch Automotive ne zna se puno. Većini je neznano da, iako je rođen u St. Gallenu, djetinjstvo proveo u Kaštelima kojih se sa osmijehom na licu rado prisjeća. Iako ne živi ovdje, Rea se smatra jednako Hrvatom i Švicarcem.

- Odmalena volim automobile i nisam oduševljen njihovom evolucijom u posljednjih 20 godina. Nije mi bilo jasno kako je proizvod, unatoč svim tehnološkim napredcima, toliko izgubio onu fascinaciju i postao nekako dosadan. Izazov koji me je gurao bio je kako prenijeti ljepotu, kvalitetu i emociju starih automobila u današnje doba – ali da ne postanu retro! Moj je fokus bio na bezvremenskom dizajnu ikona - objasnio je Rea Stark Rajčić za Slobodnu Dalmaciju.

Dizajniranje vozila trajalo je oko dvije godine, a u početni kapital koji su osigurali osnivači, kasnije su se uključili i drugi privatni investitori. Cijena klasičnog sportskog dvosjeda biti će oko 200 tisuća eura. Prema listi čekanja rasprodani su za prvu godinu, a među potencijalnim kupcima nalaze se čak i tri Hrvata.

Mate Rimca smatra inteligentnom, inovativnom i nevjerojatnom osobom koja je uzdigla Hrvatsku kao poslovnu lokaciju. Ne vidi ga kao direktnu konkurenciju, pošto se njihovi proizvodi temeljno razlikuju.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije