U ova teška, recesijska vremena utješno je (do)znati da postoje dostavna vozila čija nabava neće previše opteretiti tvrtku za čije su poslovanje potrebna. Dacija, rumunjski proizvođač automobila koji je u vlasništvu Renaulta, nudi baš takva vozila.
Pick-Up prostraniji
Logan će u povijesti automobilizma zasigurno ostati upamćen kao projekt koji je naglavačke okrenuo dotadašnje promišljanje o automobilima. Naime, kod njega su konstruktori imali u startu zadanu cijenu i naputak da proizvedu jednostavan i siguran auto koji će biti dostupan svima, posebice tržištima na kojima kupovna moć nije velika. Kad je taj zadatak obavljen, Francuzi su krenuli dalje i sustavno šire ponudu Dacije u kojoj se našlo mjesta i za dvije dostavne izvedenice Logana: Pick-Up i Van. Obje imaju identičnu nosivost od 800 kg što je u ovoj klasi jako dobra vrijednost.
Pick-Up pritom iza sjedala u kabini nudi još dodatnih 300 litara prostora, a i nosivost vratiju tovarnog prostora (otvaraju se prema dolje) je izdašna - 300 kg. Za kraj, tovarni je prostor dug 1800 mm i kvalitetno je obrađen uz posebne kanale za odvodnju vode u prilog dugovječnosti.
Van s vodom nema problema, jer ima krov. Ispod njega se krije tovarni prostor obujma 2,5 m3 duljine 1936 mm. Zanimljivo i praktično: na bokovima su ostala ‘klasična’ vrata kao i na putničkoj inačici. Straga nalazimo također dvoja vrata koja su asimetrična i otvaraju se u tri kuta: 40°, 90° i 180° za lakši utovar/istovar tereta i u uskim i zakrčenim dvorištima ili ulicama.
Jasno je da su se konstruktori za teret dobro pobrinuli pa pogledajmo kako se odnose prema putnicima. Njih u oba slučaja može biti dvoje, s tim da u Pick-Upu imaju više mjesta, a zbog ostakljene stražnje stijene i puno više svjetla. Tu je već i spomenuti dodatni prostor obujma 300 litara.
Klima u doplati
Uz doplatu oba teretna Logana nude i klima-uređaj koji je identičan kao i u limuzini i stoga u “dostavnjacima” iznimno efikasan, a volumen zraka koji ovdje valja ohladiti je upola manji. Sjedala su dosta ravna te ne drže baš tijelo u zavojima, ali zato je u njih lako sjesti, što je kod dostavnog vozila ipak na prvom mjestu. Značajan čimbenik komfora je iznimno udoban ovjes koji nenametljivo upija neravnine, a ni na makadamu ne gubi pribranost.
Isto se može reći za poznati 1,6-litreni motor koji razvija 90 KS. Poznajemo ga iz brojnih Renaulta starije generacije - elastičan je, štedljiv i miran. U ponudi su dakako i dizelaši, a Van nudi i slabiju izvedbu obujma 1,4 litara (Pick-Up starta sa 1,6 motorom).
Dacia Logan Van i Pick-Up: Povoljna radna snaga za teške zadaće
Od 1. siječnja zaštićeni najmoprimci morat će se iseliti: Moći će birati jedan od pet načina izlaska
Zaštićeni najmoprimci i vlasnici nekretnina morali su se prijaviti na poseban popis koji je oformilo Ministarstvo prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine. U Registar je prijavljeno 2158 nekretnina, a riječ je zapravo o 3118 prijava
Razuzdani vikend hrvatskih policajaca: Opijali se i drogirali, na kraju razbili inventar MUP-a
Spomenuti policijski službenici će biti udaljeni iz službe te će protiv njih biti podnijet zahtjev za pokretanjem disciplinskog postupka zbog teže povrede službene dužnosti
I dalje iznadprosječno toplo, ali stižu kiša i nove pahulje. Vakula otkrio gdje i kada bi mogao pasti snijeg
I u utorak južina, većinom i neuobičajena toplina, ali mjestimice i kiša, najprije na sjevernom Jadranu i u Gorskoj Hrvatskoj, prema večeri i još ponegdje.
Filipinka Arcely za svoju je obitelj odabrala Hrvatsku: 'Pronašli smo svoje mjesto u zajednici'
Filipinka Arcely Bingh i njezin suprug Nigerijac Carlos Opara već sedam godina žive u Hrvatskoj s jasnom željom u svojim srcima – Hrvatska je zemlja u kojoj žele ostati zauvijek, u kojoj žele odgojiti svoga 7-godišnjeg sina Karla Lewisa i upravo ovdje među Hrvatima vide svoju budućnost.
Od studentske ideje do utjecajnog portala: 'Nije bilo bogatih roditelja, nego “ajmo pa kud puklo”