U ova teška, recesijska vremena utješno je (do)znati da postoje dostavna vozila čija nabava neće previše opteretiti tvrtku za čije su poslovanje potrebna. Dacija, rumunjski proizvođač automobila koji je u vlasništvu Renaulta, nudi baš takva vozila.
Pick-Up prostraniji
Logan će u povijesti automobilizma zasigurno ostati upamćen kao projekt koji je naglavačke okrenuo dotadašnje promišljanje o automobilima. Naime, kod njega su konstruktori imali u startu zadanu cijenu i naputak da proizvedu jednostavan i siguran auto koji će biti dostupan svima, posebice tržištima na kojima kupovna moć nije velika. Kad je taj zadatak obavljen, Francuzi su krenuli dalje i sustavno šire ponudu Dacije u kojoj se našlo mjesta i za dvije dostavne izvedenice Logana: Pick-Up i Van. Obje imaju identičnu nosivost od 800 kg što je u ovoj klasi jako dobra vrijednost.
Pick-Up pritom iza sjedala u kabini nudi još dodatnih 300 litara prostora, a i nosivost vratiju tovarnog prostora (otvaraju se prema dolje) je izdašna - 300 kg. Za kraj, tovarni je prostor dug 1800 mm i kvalitetno je obrađen uz posebne kanale za odvodnju vode u prilog dugovječnosti.
Van s vodom nema problema, jer ima krov. Ispod njega se krije tovarni prostor obujma 2,5 m3 duljine 1936 mm. Zanimljivo i praktično: na bokovima su ostala ‘klasična’ vrata kao i na putničkoj inačici. Straga nalazimo također dvoja vrata koja su asimetrična i otvaraju se u tri kuta: 40°, 90° i 180° za lakši utovar/istovar tereta i u uskim i zakrčenim dvorištima ili ulicama.
Jasno je da su se konstruktori za teret dobro pobrinuli pa pogledajmo kako se odnose prema putnicima. Njih u oba slučaja može biti dvoje, s tim da u Pick-Upu imaju više mjesta, a zbog ostakljene stražnje stijene i puno više svjetla. Tu je već i spomenuti dodatni prostor obujma 300 litara.
Klima u doplati
Uz doplatu oba teretna Logana nude i klima-uređaj koji je identičan kao i u limuzini i stoga u “dostavnjacima” iznimno efikasan, a volumen zraka koji ovdje valja ohladiti je upola manji. Sjedala su dosta ravna te ne drže baš tijelo u zavojima, ali zato je u njih lako sjesti, što je kod dostavnog vozila ipak na prvom mjestu. Značajan čimbenik komfora je iznimno udoban ovjes koji nenametljivo upija neravnine, a ni na makadamu ne gubi pribranost.
Isto se može reći za poznati 1,6-litreni motor koji razvija 90 KS. Poznajemo ga iz brojnih Renaulta starije generacije - elastičan je, štedljiv i miran. U ponudi su dakako i dizelaši, a Van nudi i slabiju izvedbu obujma 1,4 litara (Pick-Up starta sa 1,6 motorom).
Dacia Logan Van i Pick-Up: Povoljna radna snaga za teške zadaće
Poduzetnica Suzy Josipović imala je tumor, a nakon borbe s bolešću je otkrila: 'Zaboljela me desna ruka'
Popularna Suzy Josipović Redžepagić susrela se prošlog ljeta, odnosno u rujnu s velikim zdravstvenim problemom. Naime, otkriven joj je tumor, a sada je uspješna poduzetnica proslavila svoj 59. rođendan. Više detalja doznajte u nastavku
Austrijanci razočarani: 'Gledanje njihovih utakmica je bacanje vremena. Radije ću otići kod zubara'
"Nema ni traga onom nogometu od prije nekoliko godina. Nema presinga, tona pogrešaka u izgradnji igre, nema kreativnosti. Šteta potraćenog talenta u momčadi", piše jedan od navijača poraženog Salzburga
Vapaj novinara iz Sarajeva: 'Razmazali su mi fekalije po autu, razbili stakla. Traje li rat protiv Hrvata još uvijek'
Novinar i publicist Ahmed Bosnić vozi automobil s hrvatskim registarskim tablicama, a već odavno je stanovnik Otoke, sada ga brine situacija u kojoj se nalazi
Jedna promjena mogla bi ugroziti nogomet u budućnosti, a vrhunski rezultati bit će sve rjeđi
Ovo je jedna od najvećih zabluda o životnom osiguranju u koju vjeruje veliki broj Hrvata
Ako imate kredit i dugove, ili jednostavno želite biti sigurni da će vaši voljeni biti financijski zbrinuti, sada je pravo vrijeme da razmislite o polici životnog osiguranja