ANKETA

Ovi alati promijenili su naše živote. Koristite li ih svakodnevno?

Foto: Shutterstock
A1 Hrvatska
Foto: Shutterstock
A1 Hrvatska
Foto: Shutterstock
A1 Hrvatska
07.09.2023.
u 14:30
Što smo digitalno fleksibilniji, to nam je lakše i jednostavnije učiti i usavršavati se, raditi, plaćati račune, planirati putovanja, komunicirati...
Pogledaj originalni članak

„Mi smo uvijek u procesu mijenjanja i ništa nije fiksirano. Nemoj imati nikakav rigidan sustav u sebi i bit ćeš fleksibilan za konstantne promjene“, jedan je od poznatih citata slavnoga Brucea Leeja s kojim se u potpunosti slažemo. Fleksibilnost za konstantne promjene ono je s čim se svakodnevno suočavamo u osobnom i poslovnom životu. Digitalizacija uvelike ubrzava i mijenja naš život, a što smo digitalno fleksibilniji, to nam je lakše i jednostavnije učiti i usavršavati se, raditi, plaćati račune, planirati putovanja, komunicirati....

Zahvaljujući digitalnim alatima, poput Zooma, Slacka, Trella, Google Workspacea, Microsoft Teamsa, rad od kuće i hibridni modeli postali su uobičajena praksa jer uz njih baš sve zadatke možemo s lakoćom obaviti u radnom kutku svoga doma. Da je uistinu tako govori i podatak o popularnosti Zooma, čiji se broj korisnika, primjerice, povećao s 10 milijuna prije Covida na trenutačnih 300 milijuna diljem svijeta. Jedan od glavnih razloga popularnosti ove aplikacije je jednostavnost primjene i činjenica da nam omogućava fleksibilnost. Slično je i s Google Workspaceom, čije aplikacije Gmail, Chat, Calendar, Drive, Docs, Sheets, Meet... gotovo svakodnevno koristimo u poslovnim prilikama, za učenje, ali i u raznim svakodnevnim životnim situacijama.

Foto: Shutterstock
A1 Hrvatska

Lakše nam je učiti, planirati, putovati, kupovati

I dok se u stručnim krugovima uvelike raspravlja o utjecaju digitalnih tehnologija na mentalno i tjelesno zdravlje, brine se postaju li djeca „digitalni urođenici“ našeg doba te mijenjaju li se naše socijalne vještine. Većina nas ne može poreći koliko nam je svakodnevni život lakši i jednostavniji zahvaljujući rješenjima poput mobilnog bankarstva, e-trgovine, pametnih uređaja za dom i raznih drugih aplikacija.  A da je uistinu tako, govore i brojke. Prema istraživanju Masterindexa, mobilno bankarstvo, primjerice, koristi više od 70 posto Hrvata i odlasci u banku sve su rjeđi, čak 75 posto nas redovito kupuje putem interneta, a prosječni Hrvat dnevno koristi tri do čak pet aplikacija u danu. Naš društveni život uvelike se preselio na društvene mreže, koje koristi čak 93 posto Hrvata, pa tako na TikToku, Instagramu, Facebooku, osim što dijelimo trenutke iz svoga osobnog života, redovito tražimo inspiraciju što kuhati, kamo putovati, kako se odjenuti i zabaviti...

Foto: Shutterstock
A1 Hrvatska

Komuniciranje i zabava u sasvim novoj dimenziji

Strane jezike sve više, umjesto u klasičnim školama, učimo putem aplikacija kao što su Duolingo, Memrise, Babbel, Triplingo, dok serije, filmove i dokumentarce gledamo na Nelflixu, HBO-u, Amazon Primeu, Disneyju +. I da, obožavamo što nam nude mogućnost fleksibilnosti da gledamo što želimo, kad želimo i koliko god dugo to želimo. Glazbu pak slušamo preko omiljenih glazbenih servisa Spotifyja, Deezera, Apple Musica, YouTubea, a uz svemoguće pametne telefone, slušalice u džepovima postale su neophodan dodatak. „Deezer imam preko dvije godine , otkako ga je A1 stavio u ponudu. Obožavam ga jer ima ugrađen program prepoznavanja glazbe, tekstove na većini pjesama, a imaju baš sve što volim slušati“, kaže 23-godišnji Vito koji, naravno, uz Deezer na svome pametnom telefonu ima instaliran svoj „fleksibilni“ Netflix, na kojem može bingati omiljene serije kad god poželi i gdje god se nalazi.

Nužnosti praćenja digitalnih trendova i njihovih integriranja u poslovanje svjesni su svi, a predvodnici digitalnih trendova nedvojbeno su telekomi koji ih kreiraju u svojim ponudama. A1 Hrvatska nedavno je tako predstavio novu ponudu – inovativne usluge i proizvode koji odgovaraju sve većim i dinamičnijim potrebama i očekivanjima korisnika. Istraživanje, koje je provela agencija KVAKA za A1 Hrvatska, pokazalo je, među ostalim, da korisnici žele slobodu i fleksibilnost da sami mijenjaju TV pakete jednom mjesečno bez naknade, da žele prenositi TV uslugu na druge lokacije, na primjer u vikendicu ili mjesto gdje provode godišnji odmor, te da na jednome mjestu, samostalno i jednostavno upravljaju svim uslugama, mijenjaju ih, isprobavaju nove i imaju njihov transparentan pregled. A1 kreirao je ponudu sukladno tim željama, a na nama je samo da odaberemo što je najbolje za nas i pronađemo pravu mjeru koliko digitalno fleksibilni želimo biti.


Sadržaj donosimo u suradnji s A1 Hrvatska.

Pogledajte na vecernji.hr