Pri prvom pogledu A3 sedan zavara mnoge, jer prilično nalikuje većem modelu A4. Sličnost nije upečatljiva samo sprijeda. Bočna silueta ostavlja jednak dojam. Sa 446 centimetara dižine, od A4 je ipak 24 cm kraći.
Uživo, najmanja Audijeva limuzina ostavlja dojam većeg automobila. Jednakog smo mišljenja bili i nakon duže vožnje, jer putnička kabina obiluje prostorom i komforom. Model skladnih proporcija ima međuosovinski razmak istovjetan onome kod modela A3 Sportback, dakle 264 cm, ali niži je i širi. Tipično Audijevo okruženje zrači kvalitetom i elegantnim linijama. Ergonomija je uzorna, završna obrada na visokoj razini.
Vozaču nije teško pronaći idealan položaj za upravljačem. Trokraki volan mesnatog obruča savršeno leži u rukama. Putnici na stražnjoj klupi također se ne bi trebali žaliti na nedostatak prostora, iako centimetara u razini glave imaju, razumljivo, manje nego u modelu A4. Jer, izgleda kao A4 ali ipak nije A4. Malu zamjerku upućujemo tek prtljažniku, jer zbog uskog otvora njegovih 425 litara nije uvijek moguće u potpunosti iskoristiti.
Foto: Sandra Mikulčić
Pod prednjim je poklopcem testnog primjerka snažniji od dva ponuđena dizelaša. Dvolitreni turbodizelaš nudi 150 KS pri 3500-4000 o/min, uz 320 Nm pri 1750-3000 o/min. Dobrog odziva te uglađenog i tihog rada, odličan je izbor, posebno vozačima koji računaju na duže rute autocestom. Iako, ponekad je teško lagano krstariti kad agilna motor samo čeka na snažniji pritisak gasa. Uz maksimalnih 224 km/h, do stotke pojuri za 8,7 sekundi. U prosjeku nam je tijekom testa trošio 7,1 l/100 km. Uglađeni TDI stroj odlično se slaže s preciznim ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa.Ukupnom paketu u voznom smislu ništa ne možemo zamjeriti. No, kad pogledao na cijenu od 283.084 kune (s doplatama), nedostaju nam neke stavke s popisa opreme. Primjerice, tempomat. U osnovnoj izvedbi, A3 Limousine 2,0 TDI Ambition košta 230.664 kn.